Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Embers

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Embers

    Gewoon om te zien of ik foto's kan delen vanop mijn Flickr account en om te controleren of de grootte niet over de forum richtlijnen gaat.
    Bedankt voor het kijken.

    [IMG][/IMG]

    Aanpassing door mod-!Bart
    Eventueel een oplossing:




    klik voor grotere afbeelding
    Last edited by !Bart; 4 maart 2012, 08:03. Reden: Voorbeeld toegevoegd

  • #2
    Re: Embers

    Dit lijkt me behoorlijk te lukken. met de url code van de 640 versie. het stapje groter is meteen 1024 op de langste zijde en dat gaat over de voorgeschreven grootte.

    Vraag aan moderator: Kan/mag ik een link plaatsen in de forums naar het grotere formaat van de foto's op een andere site (flickr)

    Dank voor het kijken.

    Comment


    • #3
      Re: Embers

      Beste,

      Uw foto is hier perfect zichtbaar.
      Zoals u zelf reeds aanhaalde, is hij kleiner dan de max toegelaten afmetingen hier op het forum ( 900 pixels, langste zijde ).

      Exif gegevens zijn niet aanwezig in uw foto. Deze zijn niet verplicht, doch maakt het de beoordeling van uw foto makkelijker.

      Wat u eventueel kan doen is, uw foto in het formaat ( 900 pixels, langste zijde ) uploaden naar uw flickr pagina, en daarna deze ( in flickr kiezen voor de versie "originele grootte" ) linken naar het forum.

      U mag ook bij uw getoonde foto een linkje zetten voor een grotere weergaven.
      ( zie aanpassing in uw topic hierboven )

      Het mooiste is natuurlijk, hem hier te tonen in zijn max toegelaten afmetingen

      Ik laat deze topic nog even open, later wordt deze gesloten.

      Mvg,
      Mod-!Bart
      Last edited by !Bart; 4 maart 2012, 08:13.

      Comment


      • #4
        Re: Embers

        Hoe kan ik de Exif op de foto houden als ik van Flickr de URL code gebruik? op mijn flickr Photostream staat bij elke foto de Exif bereikbaar.
        Ik post al mijn foto's in originele grootte op mijn photostream ook om die te kunnen laten bekijken op groter formaat. Bij een kleinere upload gaat heel wat detail verloren.
        Als ik wil een foto uploaden om aan een Challenge deel te nemen moet de exif direct op de foto zitten of is een link erheen ook goed?
        Ik ben niet van plan om mijn foto's ergens anders te publiceren dan hier en in mijn bestaande photostream (voor het gemak, overzicht en om niet teveel pagina's te moeten in de gaten houden)

        Groeten Bjørn

        Comment


        • #5
          Re: Embers

          Beste,

          Eerst en vooral: Challenge.
          Hier vindt u bij "rules" de nodige info aangaande in insturen van een foto voor de Challenge.

          Wat uw andere vraag betreft, .. aangaande de exif gegevens.
          Ik heb gezien dat u een pro account bezit bij flickr, hierdoor worden de exif gegevens niet gestript.
          Ik ben niet zeker, maar ik dacht dat de exif gegevens, alleen bij de originele foto zit.
          Dit wil zeggen, dat de verschillende afmetingen in Flickr, kopies zijn van het originele, anders in afmetingen, en zonder exif.
          Ik zie dan ook niet onmiddellijk een oplossing hiervoor.

          Indien u steeds een linkje bij uw foto plaatst, dat verwijst naar de foto in uw flickr account. Dan kunnen de mensen daar de exif terugvinden.

          Ik zoek nog even verder, en moest ik alsnog een oplossing vinden, laat ik u dit weten.

          Mvg,
          Mod-!Bart

          Comment

          Working...
          X