Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Trivium and Ghost @ AB Brussels

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Trivium and Ghost @ AB Brussels

    Toen Trivium en Ghost in Brussel waren voor een snoeihard concert, had ik de mogelijkheid de band samen op foto te zetten, zo'n uur voor ze het podium op moesten. Ik kreeg uiteindelijk vijf minuutes om de foto's te maken. Dit is het resultaat.



    [Mod-LesC]Je foto is te groot, en dus achter een linkje geplaatst. Wil je hier zichtbare foto's plaatsen, dan moeten zij beantwoorden aan de BD-normen, nl. langste zijde maximum 900px.[/Mod]

    Edit Mod Koen : Foto niet aangepast bij laatste bezoek aan forum -> naar testforum
    Last edited by Koen; 9 maart 2012, 12:05.
    canon eos 5D mark II + canon eos 400D + canon 50mm f1.8 + canon 70-200mm f2.8 IS USM + sigma 24-70mm f2.8 + sigma 50-150mm f2.8 + canon 430EX

  • #2
    Re: Trivium and Ghost @ AB Brussels

    Wel, "t is een hele goeie geworden... Kunnen ze direct als promomateriaal gebruiken!
    http://pxgarden.tumblr.com/
    Nikon D600 - Nikkor 28 f1.8 - Nikkor 50 f1.4 - Nikkor 85 f1.8 - Nikon SB600 - Nikon 70-300VR

    Comment


    • #3
      Re: Trivium and Ghost @ AB Brussels

      Oorspronkelijk geplaatst door Raptorken Bekijk bericht
      Wel, "t is een hele goeie geworden... Kunnen ze direct als promomateriaal gebruiken!
      Ik volg ... echt knap gedaan hoor!

      Comment


      • #4
        Re: Trivium and Ghost @ AB Brussels

        Straf beeld !!!!

        Comment


        • #5
          Re: Trivium and Ghost @ AB Brussels

          Eentje die eruit springt
          Knap
          Groet, Philippe

          Meer en andere belekens op Facebook

          Comment


          • #6
            Re: Trivium and Ghost @ AB Brussels

            Vind dit ne mooie foto...en knap bewerkt...zou leuk zijn dat je de grootte zou aanpassen....beter om te bekijken!
            Gr Pascale
            Eerlijkheid duurt het langst!!
            Mijn website: http://www.degrafon.be/

            Comment

            Working...
            X