Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

en nog eens pff wat een gedoe

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• en nog eens pff wat een gedoe

wat een gedoe zeg maar ben er bijna

[Mod-LesC]Je foto is te groot, en dus achter een linkje geplaatst. Wil je hier zichtbare foto's plaatsen, dan moeten zij beantwoorden aan de BD-normen, nl. langste zijde maximum 900px.[/Mod]
    yey ik heb het en helemaal alleen gedaan

ow ja ik heb m genomen met de olympud e 420 en met een 35 mm ding lol
    Niet geschoten is altijd mis!

Re: en nog eens pff wat een gedoe

[Mod-LesC]Niet te rap victorie kraaien. Je foto is te groot voor BD en mag daarom niet zichtbaar getoond worden. Leer nu eerst afwerken op 900 pixels ipv 1024.[/Mod]
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

hmmm nog niet dus en ik heb m nog wel met bd siser gedaan hmm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door braxsata Bekijk bericht
        hmmm nog niet dus en ik heb m nog wel met bd siser gedaan hmm
        heb je dit al gelezen:

grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

[Mod-LesC]Ik werk zelf niet met BD-Sizer, maar daarmee moet het evengoed mogelijk zijn je foto tot max. 900 pixels langste zijde te brengen; nu is het 1024.
          In het kort samengevat, om hier te posten moet je:
          1. Je foto afwerken op je PC/Mac en op een aanvaardbare grootte brengen. Onze normen zijn 900px langste zijde; mag ook kleiner, maar voor beoordeling van je foto is b.v. die foto in een andere post van jou veel te klein.
          2. De afgewerkte en verkleinde foto opladen naar een hosting site naar keuze. Jij gebruikt blijkbaar Photobucket.
          3. Het juiste adres bij je hosting site kopiëren (begint met http en eindigt op jpg) en dat hier tussen de IMG-tags plaatsen. Code goed controleren, want bij een dubbele http bv is je adres fout en verschijnt ie dus niet.

Blijven oefenen dus tot je het beet hebt!
          (en daarvoor moet je niet telkens weer een nieuwe topic starten; gewoon voortbreien aan je reeds gemaakte topic is ook goed)
          [/Mod]
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

sorry dat ik er steeds een hebt aangemaakt...ik zie het nu ja..en hier komt er weer een..heb m nu met gimp gedaan denk dat hij goed is nu

Comment

[Mod-LesC]Nu is-ie perfect van maat, maar staat een beetje raar gepositioneerd.
              Als je een return ingeeft achter je lachebekje () dan komt de foto links op de volgende lijn te staan. Wil je de foto in het midden, dan plaats je de foto tussen de center-tags.
              HTML-code:
              [CENTER]in het midden[/CENTER]
              Probeer nu eens je vorige post (met de correcte afmetingen) aan te passen, dmw de <Aanpassen>-knop.[/Mod]

Comment

ff kijken of dit mooier wordt

Comment

[Mod-LesC]Zie 'ns aan! Beter kan toch niet? Deze topic wordt afgesloten, maar je mag herposten in onze Fotohoek. Dank om in het Testforum te oefenen.[/Mod]

Comment

Working...
                  X