Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nog eens

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• nog eens

nog eens testen pfff

Last edited by braxsata; 17 februari 2012, 19:08. Reden: oefening baart kunst ;-)
    Niet geschoten is altijd mis!

Re: nog eens

[Mod-LesC]Foto zichtbaar, maar veel te klein: probeer een beeld van 900px langste zijde op te laden.[/Mod]
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.5) - iPhone XR (iOS 18.5) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.5)

Comment

jaa ik denk nu dat ik het helemaal te pakken heb... dank je wel lesc
      ik heb meteen wer wat meer geleerd over de pc ook heeft wel ff geduurt paar uurtjes...
      maar dan heb je ook wat

gr Ingrid
      Niet geschoten is altijd mis!

Comment

[Mod-LesC]Perfect! Nog één les van LesC om het af te maken (): nu je bewezen hebt te kunnen posten, wordt deze topic afgesloten. Wil je commentaar op je foto's, dan verwijs ik je graag naar onze Fotohoek, waar ook bepaalde regels gelden (Beginners en Fotobeoordeling: tot drie foto's per topic; Showcase: slechts één foto per topic. In beide gevallen: slechts één nieuwe topic in hetzelfde subforum per dag). Dank om in het Testforum te oefenen![/Mod]
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.5) - iPhone XR (iOS 18.5) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.5)

Comment

Working...
        X