Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

test

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: test

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
    Ik ben nog niet op Lion, dus weet niet of een en ander reeds compatibel is. Nochtans zou je de link ook wel van de Dropbox site kunnen plukken, en dat lijkt me wel redelijk OS onafhankelijk.
    Ik ga dit wel vermelden in de OSX Lion draad die momenteel loopt.
    Ok ga ik het via dropbox zelf proberen.. voor alles is een oplossing..
    Ben benieuwd of anderen dit ook hebben ondervonden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RIEK Bekijk bericht
      Heb het geprobeerd op deze manier via dropbox. Dit lijstje krijg ik, maar tussen open met en verplaats naar prullenmand krijg ik geen dropbox te zien. Komt dat omdat ik OSX Lion heb of heeft het te maken met iets anders?
      Misschien even de nieuwste versie installeren, want hier krijg ik die dropbox link wel te zien;

https://www.dropbox.com/install?os=mac
      Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
      Cybershot Photo Website!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom Bekijk bericht
        Misschien even de nieuwste versie installeren, want hier krijg ik die dropbox link wel te zien;

https://www.dropbox.com/install?os=mac
        Thnx..het lukt inmiddels!

Comment

[Mod-LesC]Goed dat het stilaan begint te lukken! (Hoewel, de foto in Beginnershoek zit niet bij Dropbox, wel? Het is ook (maar) met een langste zijde van 700 px gepost, maar als jij dat voldoende vindt...
          Wat denk je, houden we deze topic nog even open, of mag-ie dicht? Want in principe van zodra je op eigen houtje in staat bent te posten, hoor je niet meer in het Testforum thuis, tenzij om op jouw beurt anderen te helpen. [/Mod]
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
            [Mod-LesC]Goed dat het stilaan begint te lukken! (Hoewel, de foto in Beginnershoek zit niet bij Dropbox, wel? Het is ook (maar) met een langste zijde van 700 px gepost, maar als jij dat voldoende vindt...
            Wat denk je, houden we deze topic nog even open, of mag-ie dicht? Want in principe van zodra je op eigen houtje in staat bent te posten, hoor je niet meer in het Testforum thuis, tenzij om op jouw beurt anderen te helpen. [/Mod]
            Nou als het aan mij ligt mag die nog even openblijven, omdat ik nog steeds de 900 wil halen maar ik wilde zo graag starten in beginnershoek :P

Comment

Deze kan nu wel dicht

Comment

[Mod-LesC]'t Is gebeurd! [/Mod]
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Working...
                X