Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Elektriciteit, pas op!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Elektriciteit, pas op!

    Dag

    Ik heb deze avond foto's getrokken.
    Zouden jullie me tips kunnen geven over de zwart-wit foto's?

    In het klein zien ze er beter uit...
    Zou graag meedoen met de shoot-actie.

    (Traveler) Supra Super Slim XS7 .:. f=5.8-17.4 mm .:. 7.0 megapixels | Gimp, Photoshop Express en iPad Apps.

  • #2
    Re: Elektriciteit, pas op!

    [Mod-LesC]Verplaatst van Fotobewerking naar Test Forum. Misschien beginnen met eerst een zichtbare foto van "aanvaardbare" afmetingen te leren posten. Dan kun je, met een z/w foto welteverstaan, deze maand meedoen aan de Shoot/Challenge.
    Begin misschien met deze lectuur?
    http://helpdesk.belgiumdigital.com/i...kbarticleid=14[/Mod]
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

    Comment


    • #3
      Re: Elektriciteit, pas op!

      Ik weet hoe ik het moet posten hoor.
      Alleen een hele reeks is ook overdreven.
      (Traveler) Supra Super Slim XS7 .:. f=5.8-17.4 mm .:. 7.0 megapixels | Gimp, Photoshop Express en iPad Apps.

      Comment


      • #4
        Re: Elektriciteit, pas op!

        1 foto plaatsen en de rest achter een link.
        Canon EOS 90D EFS 18-135

        Comment


        • #5
          Re: Elektriciteit, pas op!

          Oorspronkelijk geplaatst door Swisi Bekijk bericht
          ..............
          Zou graag meedoen met de shoot-actie.

          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Elektriciteit, pas op!

            Oorspronkelijk geplaatst door Swisi Bekijk bericht
            Ik weet hoe ik het moet posten hoor.
            Alleen een hele reeks is ook overdreven.
            [Mod-LesC]Er zijn hier al een paar nuttige tips en links gegeven. Ik denk niet dat wij voor jou de keuze moeten maken (of wel?), met welke foto je zou moeten deelnemen, maar je kunt gerust -tot drie foto's per topic, en één foto per dag- terecht in de Beginnershoek, of in Fotobeoordeling. Zoek ook eens naar zwart-wit omzetting, en de verschillende manieren om dat te doen. Maar zorg dat, mocht je willen deelnemen aan de Shoot/Challenge, je vóór de einddatum een reglementaire foto in het juiste subforum plaatst.

            PS: misschien is mijn vroegere post niet duidelijk genoeg, maar de voornaamste reden waarom ik jouw topic naar Testforum heb verhuisd, is dat je hier geen zichtbare foto's toont. Een link naar je hosting site is niet de gebruikelijke methode bij BD.[/Mod]
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

            Comment

            Working...
            X