Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proefje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Proefje

    Dit is een eerste kennismaking met mijn splinternieuwe Nikon D300S




    Oesje, vergeten te verkleinen?
    Gelieve aan te passen en terug zichtbaar te plaatsen bij uw eerstvolgend bezoek aan BD.
    Gezien je uw foto's niet hebt aangepast worden deze naar het testforum verplaatst.

    Red Falcon
    Moderator
    Last edited by Red Falcon; 22 maart 2011, 21:39. Reden: Foto te groot.

  • #2
    Re: Proefje

    Een D300s is een juweel.
    Moet veel beter kunnen dan dit. Foto is nergens scherp en de kleuren zijn een beetje flets. Kleuren kun je in de software optrekken (saturatie en contrast) Scherpte ligt aan de opname.
    Ik heb de mijne (D300s) nu een jaar. Ik ben er helemaal verliefd op maar leer nog steeds bij.

    Groeten, Bert
    Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
    www.bertofotografie.be

    Comment


    • #3
      Re: Proefje

      Dat moet inderdaad veel beter kunnen, vooral wat de scherpte betreft.
      Best ook even de afmetingen van de foto aanpassen volgens de regels op het forum, max 900px aan de langste zijde.
      Canon 7D - EF 17-40mm f/4L USM - EF 70-200mm f/4L USM - EF 50mm f/1.8 II - Sigma 50mm f/2.8 DG Macro

      Comment


      • #4
        Re: Proefje

        scherpte zit goed op de kleine twijgjes.
        kleuren zijn mooi en natuurlijk.
        vooral niet aan de verzadiging of contrast gaan prutsen, daarmee maak je alleen maar een karikatuur van je foto.
        het hoofdonderwerp vind ik niet slecht, maar de compositie stelt niet veel voor.

        Comment


        • #5
          Re: Proefje

          Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
          scherpte zit goed op de kleine twijgjes.
          kleuren zijn mooi en natuurlijk.
          vooral niet aan de verzadiging of contrast gaan prutsen, daarmee maak je alleen maar een karikatuur van je foto.
          het hoofdonderwerp vind ik niet slecht, maar de compositie stelt niet veel voor.
          is niet mis..
          nog een kleiner diafragma (groter getal) en een statief gebruiken..
          dan heb je een grotere scherptediepte, waar de kleine takjes om vragen in deze soort van foto's..
          kleuren zijn prima, als je daaraan prutst zal het zeker niet beter worden..

          grts Peter
          grts Peter
          BD1754BE / Body & glass

          Comment

          Working...
          X