Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Moon, je hebt haar ogen iets te hard gepimpt, vind ik.
De opgeplooide zwangerschapsbroek en hoe het wat dik zit aan haar kruis vind ik een klein minpunt. Ik zie het omdat ik merk dat gefotografeerde zwangeren op die details gaan letten als ze hun foto's zien. Ik denk dat het een zwakte is van de vrouw, maar die kijkt en denkt: "hoe zien mijn billen, mijn buik en mijn kruis eruit op een foto."
Ik had deze foto wel niet echt verwacht na je opmerking bij de andere foto waarin je vertelde dat dit een model is dat gaat voor een broek met jasje en hoge hakken. Ben toch wel benieuwd naar de hoge hakken foto
Er is rechtsboven nog een veeg in je achtergronddoek.
Monica, ik vind de ogen ook te fel bewerkt. En ook de bemerking van Nena ivm het kruis volg ik, de broek zit daar helemaal niet mooi, jammer want het is een mooi koppeltje!
Comment