Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Ik vond die toning te zacht van kleur voor het ruige image van bert.
bij deze foto vind ik zo'n toning prima passen. (deze is overigens niet zo oranje-achtig ) Maar he....het zijn slechts meningen he
tx voor het compliment. Het is weer eens wat anders dan kindjes he
Hmm, je kunt idd wel raden dat het hier een zwangere vrouw betreft, maar het mocht mss een beetje duidelijker zijn. Het accent komt bijgevolg elders te liggen.
Ik vind de bewerking wel mooi alsook de pose
't heeft toch weer met kids te maken. Gezien het onderwerp hoeft er geen zwaar contrast in van mij, maar wat meer buik (neen, hoeft geen luchtballonfoto te zijn) mag wel van mij... en de onderlip is me net iets te glossy.
Voila, tot zover het vitten. Toning vind ik wel mooi gekozen, compositie en belichting ook.
Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf. www.musicinframe.be
Owh Yourt...dan zal je de rest qua visagie en styling ook niets vinden...dit is namelijk een zwangere dame die graag mooi en opgedoft op de foto wil en ondanks haar zwangerschap een verleiderlijke uitstraling heeft. Zachte contrasten passen niet echt bij haar. Deze foto was meer om te zien of men zag dat ze zwanger is (het was toch Nena die dat als eerste opviel)
Dit was een toffe shoot...geen zachte tintjes en knuffeldiertjes, maar hoge hakken, korte leren jasjes, jeans en buik. Ze wist precies wat ze wilde...als fotograaf wel zo prettig.
Leuk toch...al die verschillende mensen...verschillende smaken?
Als je dat niet ziet dat deze vrouw zwanger is dan moet er wel eens naar de oogarts gegaan worden. Dat ziet toch het kleinste kind al dat lekkers
Als ze niet zou zwanger zou zijn dan staat ze toch in een heel onnatuurlijke houding,
Dit is voor mij geen foto van een zwangere vrouw maar een portret van een zwangere vrouw en dan is de buik niet echt nodig.
Mooie intieme foto die in een kadertje kan
Minpuntje vind ik de naam die over het lichaam staat.
Haar arm mocht mischien een klein beetje meer omlaag maar dat is muggen....,
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Dit was een toffe shoot...geen zachte tintjes en knuffeldiertjes, maar hoge hakken, korte leren jasjes, jeans en buik. Ze wist precies wat ze wilde...als fotograaf wel zo prettig.
Dan ben ik uiterst benieuwd naar de rest.
Deze is 'nice' , alhoewel ik Yourt dan weer kan volgen wat betreft de gloss op de lip. Maar misschien is het de gloss in combinatie met de toning die wat te veel contrasteren en knalt het in kleur veel beter ???
Wat een leuke toekomst voor de baby..eten genoeg...
Nee grapje..
Ze staat er goed op vind ik ..En dat zwangere vrouwen sexy zijn dat geeft deze toekomstige mam wel aan...
Weer een goed shot Monica..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment