Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Mooi portret, niks mis met de kaakschaduw, mijn gedacht. Wat mij opvalt, nogal wat structuur in het gezicht. Bij een vrouw hadden ze het al allemaal weggeshopped
De compo vind ik niet echt mooi, ik zie hier liever portretstand, waardoor zijn schouder wegvalt. Die komt hier erg smalletjes, iel over.
De huid van meneer is vrij...ruig, veel littekens van acne.
Als er dan visagie wordt gebruikt (foundation gelaat en kohlpotlood net onder de wimpers van het onderooglid) laat het dan goed doen, dat hij een gladde look krijgt, of laat het model gewoon ruig zijn zonder visagie.
Voor mij hangt het er nu net een beetje tussen.
Als je een ruigere look had gewild had je denk ik beter met meer strijklicht kunnen werken.
De stand van de mond vind ik niet aantrekkelijk. Lijkt nu ook alsof hij maar 1 tand heeft.
De toning vind ik zelf iets minder...lekkere puur zwart wit is denk ik mooier
De achtergrond...bah Jeannot...komaan. Komt een beetje mieterig over, sorry.
Jeannot, trek je niets van mijn gemekker aan...blijkbaar heb ik een afwijkende smaak (en mening)
Het is echt niet dat ik nu perse je foto wil afkraken, maar je kan zooooveel beter.
De compo vind ik niet echt mooi, ik zie hier liever portretstand, waardoor zijn schouder wegvalt. Die komt hier erg smalletjes, iel over.
De huid van meneer is vrij...ruig, veel littekens van acne.
Als er dan visagie wordt gebruikt (foundation gelaat en kohlpotlood net onder de wimpers van het onderooglid) laat het dan goed doen, dat hij een gladde look krijgt, of laat het model gewoon ruig zijn zonder visagie.
Voor mij hangt het er nu net een beetje tussen.
Als je een ruigere look had gewild had je denk ik beter met meer strijklicht kunnen werken.
De stand van de mond vind ik niet aantrekkelijk. Lijkt nu ook alsof hij maar 1 tand heeft.
De toning vind ik zelf iets minder...lekkere puur zwart wit is denk ik mooier
De achtergrond...bah Jeannot...komaan. Komt een beetje mieterig over, sorry.
Het is echt niet dat ik nu perse je foto wil afkraken, maar je kan zooooveel beter.
Maar jawel, zo zie je maar we kennen mekaar toch niet zo goed hé
visagie is hier niet gebruikt, lijkt mij te mieterig haahahaa,
als er mu gebruikt wordt zet ik dit er toch altijd bij dacht ik,???
smaken verschillen nu eenmaal, en mss wil ik niet beter wwhwhoeoeoehaahahahaha
SJA....Als dit je reaktie is (beetje kinderachtig)
Ik zal je dan maar een plezier doen, want tegen feedback heb jij steeds meer moeite merk ik:
nou daar komt ie
prachtige foto, mooie achtergrond, mooie blik van het model en mooie houding van de mond. Die tand maakt het helemaal af
SJA....Als dit je reaktie is (beetje kinderachtig)
Ik zal je dan maar een plezier doen, want tegen feedback heb jij steeds meer moeite merk ik:
nou daar komt ie
prachtige foto, mooie achtergrond, mooie blik van het model en mooie houding van de mond. Die tand maakt het helemaal af
Nee, ik heb daar helemaal geen moeite mee, maar ik denk dat jij moeite met jezelf hebt,
iemand van uw leeftijd zou toch beter moeten weten niet?
Ik lig echt niet wakker van feedback,wordt je enkel maar dikker van , en mijn cholesterol
is ook perfect
Ach, ik word met de maand dikker zoals je weet....maar dat krijg je he als je met hormonen voor K behandeld wordt. Flauw...ik ben er klaar mee. Zoek het uit Jeannot. Dat persoonlijke gedoe en gekwets. BAH.
U voelt zich aangevallen omdat u A geen gelijk had met de make up die er niet is, B breek het model tot tegen de grond af, wat not done is, en in C lok je graag reacties uit, nergens vernoem ik dat jij dik bent, maar we gaan het hierbij laten zekers
Ik zal je dan maar een plezier doen, want tegen feedback heb jij steeds meer moeite merk ik
Hierin volg ik volledig. Waarin ik niet volgde heb ik weggeknipt. Das makkelijker
@Gno: dat je van feedback niet wakker ligt, daar heb je overschot van gelijk in, maar voor de feedback posten we toch allemaal?? En als je beweert dat je misschien wel niet beter wilt maken, dan moet je toch eerst en vooral beginnen eerlijk zijn met jezelf. De rest zal dan wel volgen
Comment