Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bert

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bert

Model: Bert , met kaakschaduw

Greetz

Jeannot

Re: Bert

95 keer bekeken.......

Toch een klasse portret vind ik...
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
      95 keer bekeken.......

Toch een klasse portret vind ik...
      Teveel kaakschaduw zekers Pascal ,

Comment

'k was flauw gevallen

Mooi portret, niks mis met de kaakschaduw, mijn gedacht. Wat mij opvalt, nogal wat structuur in het gezicht. Bij een vrouw hadden ze het al allemaal weggeshopped
        Al doende leert men...

Flickr

Comment

Niks mis met kaakschaduw... Ik vind 'm best wel leuk!
          Mijn gepruts op: http://www.pietervandeur.be

Comment

Mooi portret, knap belicht.
            Rode vlekken in de achtergrond vind ik beetje raar
            Flickr

Comment

Ik ben er niet zo weg van.

De compo vind ik niet echt mooi, ik zie hier liever portretstand, waardoor zijn schouder wegvalt. Die komt hier erg smalletjes, iel over.

De huid van meneer is vrij...ruig, veel littekens van acne.
              Als er dan visagie wordt gebruikt (foundation gelaat en kohlpotlood net onder de wimpers van het onderooglid) laat het dan goed doen, dat hij een gladde look krijgt, of laat het model gewoon ruig zijn zonder visagie.
              Voor mij hangt het er nu net een beetje tussen.
              Als je een ruigere look had gewild had je denk ik beter met meer strijklicht kunnen werken.

De stand van de mond vind ik niet aantrekkelijk. Lijkt nu ook alsof hij maar 1 tand heeft.

De toning vind ik zelf iets minder...lekkere puur zwart wit is denk ik mooier

De achtergrond...bah Jeannot...komaan. Komt een beetje mieterig over, sorry.

Jeannot, trek je niets van mijn gemekker aan...blijkbaar heb ik een afwijkende smaak (en mening)
              Het is echt niet dat ik nu perse je foto wil afkraken, maar je kan zooooveel beter.
              Last edited by Monica; 10 oktober 2010, 20:57.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht

De compo vind ik niet echt mooi, ik zie hier liever portretstand, waardoor zijn schouder wegvalt. Die komt hier erg smalletjes, iel over.

De huid van meneer is vrij...ruig, veel littekens van acne.
                Als er dan visagie wordt gebruikt (foundation gelaat en kohlpotlood net onder de wimpers van het onderooglid) laat het dan goed doen, dat hij een gladde look krijgt, of laat het model gewoon ruig zijn zonder visagie.
                Als je een ruigere look had gewild had je denk ik beter met meer strijklicht kunnen werken.

De stand van de mond vind ik niet aantrekkelijk. Lijkt nu ook alsof hij maar 1 tand heeft.

De toning vind ik zelf iets minder...lekkere puur zwart wit is denk ik mooier

Het is echt niet dat ik nu perse je foto wil afkraken, maar je kan zooooveel beter.
                Maar jawel, zo zie je maar we kennen mekaar toch niet zo goed hé
                visagie is hier niet gebruikt, lijkt mij te mieterig haahahaa,
                als er mu gebruikt wordt zet ik dit er toch altijd bij dacht ik,???
                smaken verschillen nu eenmaal, en mss wil ik niet beter wwhwhoeoeoehaahahahaha

xxxxxxxxxx

Comment

SJA....Als dit je reaktie is (beetje kinderachtig)
                  Ik zal je dan maar een plezier doen, want tegen feedback heb jij steeds meer moeite merk ik:
                  nou daar komt ie
                  prachtige foto, mooie achtergrond, mooie blik van het model en mooie houding van de mond. Die tand maakt het helemaal af

Comment

SJA....Als dit je reaktie is (beetje kinderachtig)
                    Ik zal je dan maar een plezier doen, want tegen feedback heb jij steeds meer moeite merk ik:
                    nou daar komt ie
                    prachtige foto, mooie achtergrond, mooie blik van het model en mooie houding van de mond. Die tand maakt het helemaal af
                    Nee, ik heb daar helemaal geen moeite mee, maar ik denk dat jij moeite met jezelf hebt,
                    iemand van uw leeftijd zou toch beter moeten weten niet?
                    Ik lig echt niet wakker van feedback,wordt je enkel maar dikker van , en mijn cholesterol
                    is ook perfect

Comment

Een echte karakterkop; goed dat de structuur vd huid gebleven is. Belichting en compo vind ik hier heel goed, de achtergrond minder.

Comment

........
                        Last edited by Monica; 11 oktober 2010, 16:56.

Comment

Ach, ik word met de maand dikker zoals je weet....maar dat krijg je he als je met hormonen voor K behandeld wordt. Flauw...ik ben er klaar mee. Zoek het uit Jeannot. Dat persoonlijke gedoe en gekwets. BAH.
                          U voelt zich aangevallen omdat u A geen gelijk had met de make up die er niet is, B breek het model tot tegen de grond af, wat not done is, en in C lok je graag reacties uit, nergens vernoem ik dat jij dik bent, maar we gaan het hierbij laten zekers

Comment

Ik zal je dan maar een plezier doen, want tegen feedback heb jij steeds meer moeite merk ik
                            Hierin volg ik volledig. Waarin ik niet volgde heb ik weggeknipt. Das makkelijker

@Gno: dat je van feedback niet wakker ligt, daar heb je overschot van gelijk in, maar voor de feedback posten we toch allemaal?? En als je beweert dat je misschien wel niet beter wilt maken, dan moet je toch eerst en vooral beginnen eerlijk zijn met jezelf. De rest zal dan wel volgen

Mvg,
                            Frederic

Comment

Wat een bla, bla bla..... weer

Geweldige kop en goed vastgeleg, mooi licht.
                              De toning is een kwestie van smaak, maar niet de mijne.

Ik wil er wel meer van zien, eventueel in kleur
                              Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Working...
                              X