Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

In de laatste zonnestralen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: In de laatste zonnestralen

    Voor geen licht buiten de zonnestralen gebruikt te hebben, zien we hier een prachtig plaatje zoals we gewoon zijn van Monica

    Comment


    • #17
      Re: In de laatste zonnestralen

      Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
      Voor geen licht buiten de zonnestralen gebruikt te hebben, zien we hier een prachtig plaatje zoals we gewoon zijn van Monica
      Ja en toch...
      Ik vind de opmerking van Peter helemaal terecht. En hoe een foto gemaakt is doet er eigenlijk niet toe : ik bedoel...we moeten toch niet eerst de uitleg horen om hem goed te vinden

      Ik vind de plaat wel OK , maar niet veel meer : die horizon met donkere blur rand doet het niet voor mij en dat blad links boven zou ik dus weghalen.

      Gewoon mijn idee, he..
      Groeten Dirk
      Website : http://www.gakrid.be

      Comment


      • #18
        Re: In de laatste zonnestralen

        Oorspronkelijk geplaatst door gakrid Bekijk bericht
        Ja en toch...
        Ik vind de opmerking van Peter helemaal terecht. En hoe een foto gemaakt is doet er eigenlijk niet toe : ik bedoel...we moeten toch niet eerst de uitleg horen om hem goed te vinden
        Precies...hij moet gewoon goed zijn ongeacht de omstandigheden.
        Ik neem Peter zijn tip ook ter harte en denk zelf ook dat het de foto beter zou maken.
        Dat blaadje, lol...ik stoorde me daar niet zo aan, maar nu je het zegt is ie behoorlijk irritant. Tx allemaal voor de feedback, op naar de volgende foto.

        Comment


        • #19
          Re: In de laatste zonnestralen

          Een prachtige sensuele foto, knap gedaan.
          Grtjs

          Comment


          • #20
            Re: In de laatste zonnestralen

            Ik vind het verbazingwekkend dat er bij deze foto gepraat blijft worden over een haar licht. Dat is bij deze foto helemaal niet relevant. Het is in dit geval zuiver hypothetisch. Dit is een spontane foto die tijdens een wandeling gemaakt is. Daar zijn geen lampen of reflectieschermen of wat dan ook bij gebruikt.

            Indien dit een bewuste fotoshoot is met allerlei lampen e.d dan is de opmerking wel relevant. Maar nogmaals, dat is hier niet het geval.

            Ik twijfel ook geen moment aan Peter zijn kunde of van wie dan ook, maar ik vind dat je deze foto moet beoordelen naar de omstandigheden.
            If it doesn't kill you, it makes you stronger.

            Comment


            • #21
              Re: In de laatste zonnestralen

              je had em mss beter bij Mensen&straatfotografie gepost
              dan komen ze ni zagen over lampen ed

              k vind 't een mooie spontane foto
              Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
              Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

              Comment


              • #22
                Re: In de laatste zonnestralen

                Een mooie Monica...!


                Zou het haarlichtje niet óók op te lossen zijn met een klein reflectieschermpje? Of zie ik dat verkeerd? Had hem wel iets meer "af" gemaakt...maar zo heeft het toch ook iets heel speciaals
                Mijn objectieven zijn all round...

                Comment


                • #23
                  Re: In de laatste zonnestralen

                  Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk bericht
                  je had em mss beter bij Mensen&straatfotografie gepost
                  dan komen ze ni zagen over lampen ed

                  k vind 't een mooie spontane foto
                  Mijn excuses hé... Maar dit vind ik nu toch wel een grove opmerking.
                  Ik ZAAG absoluut niet en Dirk ook niet.
                  We geven enkel een tip van hoe de foto beter kan worden. Kan iedereen wel wat van leren dacht ik !!!

                  En hoor je TS klagen ? Integendeel, ik ken Monica inderdaad wat beter en weet verdorie zeer goed dat ze dergelijke commentaren zeer op prijs stelt.

                  En ja, ik vind de foto ook best mooi...
                  www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                  Comment


                  • #24
                    Re: In de laatste zonnestralen

                    Ach, arme Peter, hij bedoelt het zo goed. Mensen ik waardeer jullie positieve feedback heel erg!!! Tx. Het doet me erg goed
                    Maar Fotografie is voor mij nog een grote leerschool (ben pas een jaar bezig) en juist door kritieken zoals die van Peter heb ik het gevoel dat ik vooruit kom. Echt...zonder BD met de Petertjes, Boukjes, Chrisjes, Spikkes en Robbies, Gekke Max, mr. D van en nog zoveel anderen, zou ik nu nog steeds onscherpe gansjes fotograferen met mij 10D en ouwe cosina Als ik nu fotografeer, schieten citaten door mijn hoofd van deze mensen, die me goede tips gaven. Ze zijn een soort houvast voor me. Dus, spaar me niet en geef gewoon eerlijk je mening. Ik wil ooit, als ik later groot ben, echt hele mooie foto's maken. Droom droom.

                    Comment


                    • #25
                      Re: In de laatste zonnestralen

                      wat ik wou zeggen: er mogen hier wa meer 'natuurlijk licht'-portretjes getoond worden
                      elk zijn mening hé
                      Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                      Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                      Comment


                      • #26
                        Re: In de laatste zonnestralen

                        proficiat met HoF Monica, zalig plaatje...
                        groetjes
                        hilde

                        Comment


                        • #27
                          Re: In de laatste zonnestralen

                          Proficiat .

                          Lijkt wel of je een abbo hebt op den HOF
                          Al doende leert men...

                          Flickr

                          Comment


                          • #28
                            Re: In de laatste zonnestralen

                            Net gezien in de HOF.
                            Knap gedaan.
                            Proficiat met je HOF.

                            groetjes

                            moniq
                            groetjes, moniq (BD1321BE)

                            A picture paints a thousand words

                            Comment


                            • #29
                              Re: In de laatste zonnestralen

                              Niet voor niets in het HoF wat een prachtige plaat!
                              Gefeliciteerd.

                              Comment


                              • #30
                                Re: In de laatste zonnestralen

                                Ontdekt via de HOF en heb meteen de indruk dat ik wat vaker onder mensen en modellen
                                moet komen. Heel mooi. Proficiat Monica.

                                Comment

                                Working...
                                X