Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto´s linken op dit forum

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
This is a sticky topic.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Foto´s linken op dit forum

Aah k, bedankt!

Comment

eerste test om een foto te posten

eerste foto om te testen

NikonD50
      Focuslengte:195 mm
      F14
      1/200
      Nikon D7100 -Nikon AF-S DX 18-55mm G ED

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door muylaerb Bekijk bericht
        Je kan in Windows het opladen van fotos naar je webspace ook doen zonder dat je zelf FTP-software moet gebruiken...

Vanaf Windows 2000, kan je in Windows Explorer, bij My Network places ook bvb "ftp://users.pandora.be/" als folder ingeven. Dan wordt je gevraagd om de username en paswoord voor je provider in te geven en kan je vanaf dan de folders in je webspace bekijken alsof het folders op je harde schijf zijn. Fotos opladen doe je dan gewoon met drag&drop, zoals in gewone Windows folders.

mvg
        Bert
        idd! zo doe ik het ook
        open gewoon een windows-explorer window (mijn documenten , mijn computer , whatever..zet de url van je ftp in adresbalk..en voila ! velen vergeten dat het feitelijk bij explorer om 2 verschillende toepassingen gaat , die je in windows gebruikt heb je hier nodig en dus niet de 'internet' explorer .
        leuke hieraan is dat je gewoon kan 'plakken & knippen' en werkt dus sneller als je veel aparte files wilt apart uploaden , zoals muylaerb ook zegt.
        Zo kan je bv ook op veel verschillende ftp's tegelijk werken .
        Ook sommige firewalls houden het tegen , gewoon even die url toelaten dan.

Mvg
        Last edited by looneycooney; 24 december 2008, 14:24.
        Canon EOS 450D (15/12/08)
        Lensen : EF-S 18-55mm IS + EF-S 55-250mm IS
        Statief : Velbon Sherpa 450R

Comment

hallo,

na lang zoeken is het gelukt, maar hoe?
          hoe sleep je het adres van je foto naar het adres van db?

Comment

ook al een beetje aan het prutsen geweest: i slaaag erin om een link te posten, doch ik zie dan wel de link staan op het testforum, doch de foto verschijnt niet ??? wat doe ik verkeerd ?
            dnak
            jan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ivo vrijsen Bekijk bericht
              hallo,

na lang zoeken is het gelukt, maar hoe?
              hoe sleep je het adres van je foto naar het adres van db?
              Oorspronkelijk geplaatst door jan10 Bekijk bericht
              ook al een beetje aan het prutsen geweest: i slaaag erin om een link te posten, doch ik zie dan wel de link staan op het testforum, doch de foto verschijnt niet ??? wat doe ik verkeerd ?
              dnak
              jan
              1. kopieer de url van je foto
              2. open het bewerkvenster van je bericht/topic/…
              3. klik op
              4. plak de url van je afbeelding
              5. klik op voorbeeld van bericht om te controleren of je foto zichtbaar is
              Canon 5D MkII — TS-E 24mm f/3.5mmL II — EF 50mm f/1.8 II — EF 70-200mm f/2.8 L II IS USM — iMac 24" — iPad
              Baaah! | Digital Echo Photography

Comment

hi
                ik heb de tips gevolgd en toch wordt mijn foto niet zichtbaar op het testforum
                wat deed ik verkeerd?

Dank
                G

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K&G Bekijk bericht
                  hi
                  ik heb de tips gevolgd en toch wordt mijn foto niet zichtbaar op het testforum
                  wat deed ik verkeerd?
                  misschien hier eens kijken:

grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

ik heb dit draadje niet helemaal gevold maar zie het nu pas dus misschien is dit een overbodige opmerking maar:

Ik post via Tinypic en daar heb ik als ik mijn foto heb opgeladen op Tinyhpic de keus uit verschillende links:
                    één is voor "websites"
                    één is voor "berichtenforums"
                    en nog een paar anderen.
                    ik gebruik die voor berichtenforums. Als ik één van de anderen gebruik lukt het mij ook niet.
                    Dus; misschien verkeerde link gebruikt ??

Groeten, Bert
                    Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
                    www.bertofotografie.be

Comment

Voor Tinypic neem ik de IMG code:
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Uw URL-adres is foutief.

Meer uitleg U toegestuurd per mail.
                        Last edited by spooky; 24 februari 2012, 09:30.

Comment

Bedankt om te helpen, Spooky.
                          Ik zie dat Mieke gepost heeft in een topic van een jaar geleden.
                          Zij plaatst haar foto's bij Photobucket; de illustratie in mijn vorige post is van Tinypic.
                          Nu, Tinypic en Photobucket zijn verwant, en lijken dus nogal op elkaar.
                          De link die je bij Photobucket nodig hebt is deze:

Intussen heeft Mieke succesvol gepost (nou ja, eveneens met jouw hulp, Spooky ) in het Shoot/Challenge subforum, thema: kinderen.

In principe zou dus het probleem opgelost moeten zijn, ware het niet dat ik graag een geslaagde post van Mieke (in het Testforum) zou willen zien. Zeker oefenen alvorens nog eens een foto te plaatsen (ofwel voor de Shoot Challenge, ofwel in onze Fotohoek ter beoordeling, ofwel in de BD-Challenge).
                          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

De link naar de Tips-sectie in de eerste regel werkt hier niet!
                            Canon / Ubuntu / MacOSX / GIMP

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jhover Bekijk bericht
                              De link naar de Tips-sectie in de eerste regel werkt hier niet!
                              Het gaat dan ook om een topic die in 2003 begonnen is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                                Het gaat dan ook om een topic die in 2003 begonnen is.
                                Dat kan dan wel zijn, maar ik ben een nieuwe gebruiker van dit forum. Ik leer dus dat ik het Testforum kan gebruiken, en krijg dat daar als eerste link door aangezien het daar sticky staat én op de eerste regel door een MOD als link staat aangegeven. Kan een MOD dit niet even aanpassen dan? Ik probeer gewoon mijn weg te vinden hier ;-)
                                Canon / Ubuntu / MacOSX / GIMP

Comment

Working...
                                X