Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dank je Jos voor je snelle reactie.
Maar ik ben Mac gebruiker en van foto's verkleinen ken ik al helemaal niks.
Ben nieuw in de digitale wereld, zeker wat fotografie en dergelijke betreft.
Ik vrees dat het me niet gaat lukken
Ben eigenlijk op zoek naar een degelijk objectief om rally- en circuitfoto's te kunnen nemen. Werk momenteel met een D5000 en een kitlens 18-105.
Allebei rommel in jullie professionele ogen, I know maar ik wil er dus wel een ander objectief bij.
Misschien zelfs de D5000 wegdoen en een D90 kopen met een Tamron 17-50 f/2.8 objectief om de kinderen thuis en in de tuin goed te kunnen fotograferen. (al vind ik er weinig zoom aan) En een Nikon 70-300 VR voor rally, circuit, speeltuin, ... .
Of zou een degelijke 70-200 al voldoende zijn bij mijn D5000?
Mijn hoofd gaat nog eens ontploffen vrees ik!!
Ik geraak er niet uit en heb er momenteel ook weinig of geen kennis over.
In september start ik met een 3-jarige opleiding in avondschool maar daar ben ik nu nog niks mee he . En een ander objectief moet er komen voor het seizoen weer voorbij is.
Yep, yep ... lach er maar mee. No problem, ik kan daar tegen
De zoekfunctie van deze site kan jou een schat aan informatie bezorgen. In dit topic vind je heel wat koppelingen naar gratis werktuigjes voor Mac.
Die 70-200 lijkt mij een uitstekende keuze, ik wil 'm ook.
Frank heeft die laatst nog getest: KLIK!
Als je niet op de tribune blijft zitten, is die zeker geschikt voor het circuit.
Oorspronkelijk geplaatst door Jos VanhengelBekijk bericht
De zoekfunctie van deze site kan jou een schat aan informatie bezorgen. In dit topic vind je heel wat koppelingen naar gratis werktuigjes voor Mac.
Die 70-200 lijkt mij een uitstekende keuze, ik wil 'm ook.
Frank heeft die laatst nog getest: KLIK!
Als je niet op de tribune blijft zitten, is die zeker geschikt voor het circuit.
Dat wist hij al Jos ...als hij m'n bericht had gelezen.
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Comment