Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

She looks great

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • She looks great

    Ik ben nieuw in fotografie. (als ik het zo al mag noemen). Bewonderend kijk is al lang naar de super mooie plaatjes die jullie hier posten. Zelf ben ik nog een absolute beginner met eerste D-SLR (OLYMPUS E510) en een heel basic belichtingssetup.

    Voor deze foto trok ik wat stoute schoenen aan door tegen een vriendin van me op te scheppen dat ik wel is een fotoshoot van haar wou maken - ze heeft immers foto's van zichzelf nodig om te solliciteren voor haar hostessenwerk. Wat ze niet wist is dat ik dit nooit eerder deed. Geen flauw idee of het dus op iets zou trekken. Mijn model was gelukkig al niets om me zorgen in te maken.

    Ik kocht mijn flitsers (heel basic externe flitsertjes) en wireless triggersysteempje pas de dag voordien ...

    Op de lijn in de achtergrond moeten jullie echt niet letten, maar wat denken jullie van de algemene kwaliteit van de foto? (licht, contrast, kleuren, ..).
    Tips? Kritieken?


    Exposure: 0.01 sec (1/100)
    Aperture: f/5.6
    Focal Length: 21 mm
    ISO Speed: 100
    Exposure Bias: 0 EV
    Metering Mode: Spot
    Light Source: Other
    Color Space: sRGB
    White Balance: Manual

    Mvg,
    Bjorn
    Last edited by LesC; 7 maart 2010, 09:12. Reden: Linkje aangepast, maar foto blijft te groot!

  • #2
    Re: She looks great

    We moeten niet letten op die lijn in de achtergrond ... maar die sleurt wel nogal wat aandacht naar zich toe. Zeker ook op de ondergrond met daar ook nog de rimpels in het papier of doek.

    En toch, gezien de omstandigheden, mag je niet al te erg klagen.

    Mss ook wat Exif-gegevens mee posten.
    "Just do it !"

    http://jr52.be/index.html

    Comment


    • #3
      Re: She looks great

      Onderwerp is toch niet echt scherp volgens mij.
      Mijn website | Facebook

      Comment


      • #4
        Re: She looks great