Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zou je ze iets groter willen posten. Aan de langste zijde mag je toch 900 pix hebben en dat
maakt het beoordelen gemakkelijker. Nu zijn het postzegels. Maar toch lijkt het me een
leuke reeks, zoals de tweede, waarbij de ene hond duidelijk zijn gebit toont en de andere
het onderspit lijkt te delven, terwijl het op de derde foto weer net andersom lijkt of zo.
Maar doe ze eerst maar eens groter, liefst ook met een paar spaties er tussen, dan komen
we terug kijken.
Ik doe mijn best , BD sizer lukt niet echt bij mij (waarschijnlijk ligt dit aan mijn onwetendheid want ik doe alles wat ik zou moeten doen) Ben dus nu photoshop aan het downloaden en hoop dat het dan lukt.
bedankt
Comment