Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

dogs in the snow

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • dogs in the snow

    hallo,
    Ik ben een rasechte beginneling en ben wel eens benieuwd wat jullie hiervan vinden




  • #2
    Re: dogs in the snow

    Zou je ze iets groter willen posten. Aan de langste zijde mag je toch 900 pix hebben en dat
    maakt het beoordelen gemakkelijker. Nu zijn het postzegels. Maar toch lijkt het me een
    leuke reeks, zoals de tweede, waarbij de ene hond duidelijk zijn gebit toont en de andere
    het onderspit lijkt te delven, terwijl het op de derde foto weer net andersom lijkt of zo.
    Maar doe ze eerst maar eens groter, liefst ook met een paar spaties er tussen, dan komen
    we terug kijken.

    Comment


    • #3
      Re: dogs in the snow

      ik krijg de krul het lukt me gewoon niet om die foto's hier groot op te krijgen.Ik ken er ook totaal niets van grrrrrr

      [Mod RF] Beschrijving van de werkwijze om een foto van je PC naar 't web en van 't web naar Belgiumdigital te plaatsen.


      Gelieve de foto's zichtbaar te maken bij uw eerstvolgend bezoek aan BD.
      Last edited by Red Falcon; 9 januari 2010, 22:14. Reden: geen foto's

      Comment


      • #4
        Re: dogs in the snow

        Ik doe mijn best , BD sizer lukt niet echt bij mij (waarschijnlijk ligt dit aan mijn onwetendheid want ik doe alles wat ik zou moeten doen) Ben dus nu photoshop aan het downloaden en hoop dat het dan lukt.
        bedankt

        Comment


        • #5
          Re: dogs in the snow

          Ben dus nu photoshop aan het downloaden en hoop dat het dan lukt.

          Met Irfanview lukt het ook hoor, simple comme bonjour.

          Comment

          Working...
          X