Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
vorig weekend ben ik terug op zoek gegaan naar vervallen plaatsen en ik heb er terug ééntje gevonden, waarschijnlijk ben ik wel niet de eerste die daar was .
groetjes Lorenzo
http://jalbum.net/users/urbanbruges/
Nikon D50 - Tamron Aspherical LD XR Di II 18 - 200 met Cokin polarizatiefilter - Nikon AF-S Nikkor 18 - 105 1:3.5-5.6 G ED VR - Nikon Speedlight SB-24
Ik zal maar de spits afbijten zeker met commentaar geven. In 1 en 2 komt de teloorgang goed in beeld, in 3 wat minder. In 3 heb je blijkbaar het ritme van de katrollen willen benadrukken, maar de takken van de spar komen de pret bederven. Voor mij zitten er iets te veel storende elementen in deze derde foto, zodat de aandacht afgeleid wordt van het onderwerp.
In de eerste foto zou ik net onder de planten in de voorgrond kroppen, het grijze betonvlak in de voorgrond draagt voor mij weinig bij tot de foto. Bij het maken van de foto zou ik wat meer naar boven gericht hebben: de wolken in de lucht maken een mooie V die de aandacht naar de vervallen hangars trekt. Toch gaat mijn voorkeur naar de eerste foto.
Ik zal maar de spits afbijten zeker met commentaar geven. In 1 en 2 komt de teloorgang goed in beeld, in 3 wat minder. In 3 heb je blijkbaar het ritme van de katrollen willen benadrukken, maar de takken van de spar komen de pret bederven. Voor mij zitten er iets te veel storende elementen in deze derde foto, zodat de aandacht afgeleid wordt van het onderwerp.
In de eerste foto zou ik net onder de planten in de voorgrond kroppen, het grijze betonvlak in de voorgrond draagt voor mij weinig bij tot de foto. Bij het maken van de foto zou ik wat meer naar boven gericht hebben: de wolken in de lucht maken een mooie V die de aandacht naar de vervallen hangars trekt. Toch gaat mijn voorkeur naar de eerste foto.
idd , die sparren verpesten veel op die foto , maar heb geprobeerd om hem te kroppen , maar dan viel die foto's een beetje smal uit , vond er dan nog weinig aan .
Ik volg je volledig met die eerste , kzal die beton eens wat verminderen.
Bedankt voor je toffe commentaar , .
Groetjes Lorenzo
http://jalbum.net/users/urbanbruges/
Nikon D50 - Tamron Aspherical LD XR Di II 18 - 200 met Cokin polarizatiefilter - Nikon AF-S Nikkor 18 - 105 1:3.5-5.6 G ED VR - Nikon Speedlight SB-24
Mooie sfeerbeelden. Zelfs met de sparren.
De titel is "Natuur en verval" endat komt het beste over in de foto met de katrollen en de sparren. Natuurlijk staat die in de weg maar dan moet je en paar jaar later komen dan zal hij in de weg staan want dan zie je de katrollen niet meer en dan zal de titel Natuur zijn want dan is het verval voltooid. Nu met de spar zie je het begin van het verval.
Roby G L
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Mooie sfeerbeelden. Zelfs met de sparren.
De titel is "Natuur en verval" endat komt het beste over in de foto met de katrollen en de sparren. Natuurlijk staat die in de weg maar dan moet je en paar jaar later komen dan zal hij in de weg staan want dan zie je de katrollen niet meer en dan zal de titel Natuur zijn want dan is het verval voltooid. Nu met de spar zie je het begin van het verval.
Roby G L
geheel mee eens en niets aan toe te voegen.
grt,bouk.
Comment