Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

testkees

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: testkees

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
    Ik maak gewoon gebruik van de aangeboden technische mogelijkheden op BD. En een kwestie van vertrouwen Robby
    Stel dat iemand jouw oorspronkelijke commentaar (zonder de foto, dus) gelezen heeft.
    Naderhand ziet hij dat er reacties bijgekomen zijn in dat draadje en hij klikt op het witte driehoekje om de nieuwe reacties te lezen.
    Dan heeft hij dus niet gezien dat jij bij jouw eerste reactie een foto hebt bijgeplaatst. Of hij zou het moeten afleiden uit de nieuwe reacties en daarom terug naar boven scrollen.

Als vlotte surfer maak ik veelvuldig gebruik van dat driehoekje en heb ik dus "toevallig" gezien dat er een foto stond in jouw reactie.
    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
      Stel dat iemand jouw oorspronkelijke commentaar (zonder de foto, dus) gelezen heeft.
      Naderhand ziet hij dat er reacties bijgekomen zijn in dat draadje en hij klikt op het witte driehoekje om de nieuwe reacties te lezen.
      Dan heeft hij dus niet gezien dat jij bij jouw eerste reactie een foto hebt bijgeplaatst. Of hij zou het moeten afleiden uit de nieuwe reacties en daarom terug naar boven scrollen.

Als vlotte surfer maak ik veelvuldig gebruik van dat driehoekje en heb ik dus "toevallig" gezien dat er een foto stond in jouw reactie.
      Als ik gezien had dat er ondertussen comments waren geplaats voor dat ik mijn foto had geplaatst dan had ik dat in een ander comment boven de andere verklaard wat er was gebeurd. Maar die comments waren er niet dus voor mij geen probleem.
      De eerste die geantwoord heeft was ik en dan Georges, de persoon waar de foto voor bedoeld was.
      De reaktie van u "Laat maar zitten, ik weet genoeg" deed bij mij de emmer overlopen.
      Je had ook gewoon kunnen vragen vanwaar het tijdsverschil. Simpeler en had een teken geweest van,ik ken nu stilletjes aan de Robby er zal hier wel een misverstand kunnen zijn.
      Ik hoop dat het nu opgelost is
      Robby
      Minder tijd achter de computer
      Is meer tijd achter de camera

Comment

Voor mij is het opgelost.

Ik vrees echter dat ik Robby nooit zal kennen, want diens wegen zijn ondoorgrondelijk.
        Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
          Voor mij is het opgelost.

Ik vrees echter dat ik Robby nooit zal kennen, want diens wegen zijn ondoorgrondelijk.
          Kun je deze testkees laten verdwijnen
          Robby
          Minder tijd achter de computer
          Is meer tijd achter de camera

Comment

Working...
          X