Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

testkees

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• testkees

Last edited by robbydorine; 14 juni 2009, 02:12.
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

Re: testkees

Typisch militair: eerst schieten en daarna vragen stellen.
    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
      Typisch militair: eerst schieten en daarna vragen stellen.
      Kan niet volgen
      Robby

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
        Kan niet volgen Robby
        Je post eerst jouw versie in het het draadje van Georges en daarna kom je hier testen of er nog een betere versie haalbaar is.
        Dat is ongeveer hetzelfde als "eerst schieten en daarna pas vragen stellen".
        Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Je post eerst jouw versie in het het draadje van Georges en daarna kom je hier testen of er nog een betere versie haalbaar is.
          Dat is ongeveer hetzelfde als "eerst schieten en daarna pas vragen stellen".
          Voor dat ik de foto gepost heb in het draadje van Georges heb ik hier een paar versies geprobeerd alvorens ze bij George te plaatsen, na het plaatsen bij george heb ik nog eens geprobeerd maar dan voor mijn eigen belang.
          Dus waar nu die twee foto's staan hebben er daarstraks nog andere gestaan maar dat kun je natuurlijk niet zien aan het tijdstip dat vermeld staat.
          Mijn foto's plaats ik hier door altijd de zelfde tags of hoe ze dat zo noemen te gebruiken. Dus link van de ene wegvagen en de andere in de plaats plakken.
          Dus niet eerst schieten en dan vragen stellen maar eerst testen, waarvoor dit testforum is bedoeld, wat het resultaat is op het net, want je weet ook dat dit kan verschillen met het scherm en dan plaatsen in het draadje.
          Mijn opleiding is van dien aard geweest dat de vinger naast de trekker moet geplaatst worden zodat er niet in een refleks wordt geschoten maar dat er wel degelijk wordt nagedacht.
          Trouwens ik ben met het probleem van Geoges ongeveer een uurtje mee bezig geweest.
          Kostbare tijd, maar met plezier gedaan en zelf nu ook weer wat bijgeleerd.
          Robby

Comment

Nog iets vergeten
            Ik heb zelfs nog verschillendende links geplaatst van foto's en dan op de knop "voorbeeld van bericht" gedrukt en dan kan je ook niet zien denk ik
            Robby

Comment

En toen werd het stil.
              Robby

Comment

Nounou ... je hebt er wel werk van gemaakt.
                Dat kon ik niet zien, nee.

Maar ... zouden die tamelijk witte muurtegels niet witter kunnen?
                Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Nounou ... je hebt er wel werk van gemaakt.
                  Dat kon ik niet zien, nee.

Maar ... zouden die tamelijk witte muurtegels niet witter kunnen?
                  Ik heb het origineel in mijn bezit en de tegels zijn niet wit maar geelachtig.
                  Het probleem was niet om de foto mooier te krijgen maar het probleem van Geoges was dat hij na het resizen een grauwsluier kreeg zoals vermeld in zijn draadje.
                  Ik wou even zien dat dit bij mij ook het geval was en zo op zijn vraag te kunnen antwoorden
                  In het origineel zijn de tegels ook geelachtig.
                  Robby

Comment

Voor dat ik de foto gepost heb in het draadje van Georges heb ik hier een paar versies geprobeerd alvorens ze bij George te plaatsen, ...
                    Je uitleg klopt trouwens van geen kanten. Dit draadje is geopend nadat je de foto bij Georges gepost had.

Laat maar zitten, ik weet genoeg.
                    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Je uitleg klopt trouwens van geen kanten. Dit draadje is geopend nadat je de foto bij Georges gepost had.

Laat maar zitten, ik weet genoeg.
                      Dus jij zegt dat ik een leugenaar ben
                      Dan moet je maar eerste eens de technische werking van BD leren
                      Het is niet omdat ik om 00:10 een comment plaats dat dat wil zeggen dat die foto er al bij stond. Ik heb eerst het comment geplaatst "Het wordt hier nogal ingewikkeld"
                      en daarna heb ik met "aanpassen" de foto erbij geplaatst. natuurlijk blijft die 00:10 er bij staan en als ik morgen of volgend jaar weer iets aan dat comment verander dan blijft die 00:10 ook staan. Zoals ik nu hier die twee foto's ook heb omgedraaid en het 00:28 blijft.
                      Dus volgens mij weet je niet genoeg.
                      En dat je me nu nog niet kent dat vind ik nog het ergste van al
                      Robby

Comment

Ola bagaar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                          Ola bagaar
                          Ik weet zelf niet wat de bedoeling is van Jos.
                          Maar zoals je zelf al ondervonden hebt trekt men, hier op BD, graag de mensen in twijfel.
                          Robby

Comment

Ik weet zelf niet wat de bedoeling is van Jos.
                            Maar zoals je zelf al ondervonden hebt trekt men, hier op BD, graag de mensen in twijfel. Robby
                            Sorry Robby, maar met zo'n werkwijze zet je een mens natuurlijk compleet op het verkeerde been.

Al ben je dan geen leugenaar, je bent op z'n minst een "uitzonderlijk exemplaar".
                            Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Sorry Robby, maar met zo'n werkwijze zet je een mens natuurlijk compleet op het verkeerde been.

Al ben je dan geen leugenaar, je bent op z'n minst een "uitzonderlijk exemplaar".
                              Ik maak gewoon gebruik van de aangeboden technische mogelijkheden op BD.
                              En een kwestie van vertrouwen
                              Robby

Comment

Working...
                              X