Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Je post eerst jouw versie in het het draadje van Georges en daarna kom je hier testen of er nog een betere versie haalbaar is.
Dat is ongeveer hetzelfde als "eerst schieten en daarna pas vragen stellen".
Oorspronkelijk geplaatst door Jos VanhengelBekijk bericht
Je post eerst jouw versie in het het draadje van Georges en daarna kom je hier testen of er nog een betere versie haalbaar is.
Dat is ongeveer hetzelfde als "eerst schieten en daarna pas vragen stellen".
Voor dat ik de foto gepost heb in het draadje van Georges heb ik hier een paar versies geprobeerd alvorens ze bij George te plaatsen, na het plaatsen bij george heb ik nog eens geprobeerd maar dan voor mijn eigen belang.
Dus waar nu die twee foto's staan hebben er daarstraks nog andere gestaan maar dat kun je natuurlijk niet zien aan het tijdstip dat vermeld staat.
Mijn foto's plaats ik hier door altijd de zelfde tags of hoe ze dat zo noemen te gebruiken. Dus link van de ene wegvagen en de andere in de plaats plakken.
Dus niet eerst schieten en dan vragen stellen maar eerst testen, waarvoor dit testforum is bedoeld, wat het resultaat is op het net, want je weet ook dat dit kan verschillen met het scherm en dan plaatsen in het draadje.
Mijn opleiding is van dien aard geweest dat de vinger naast de trekker moet geplaatst worden zodat er niet in een refleks wordt geschoten maar dat er wel degelijk wordt nagedacht.
Trouwens ik ben met het probleem van Geoges ongeveer een uurtje mee bezig geweest.
Kostbare tijd, maar met plezier gedaan en zelf nu ook weer wat bijgeleerd.
Robby
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Nog iets vergeten
Ik heb zelfs nog verschillendende links geplaatst van foto's en dan op de knop "voorbeeld van bericht" gedrukt en dan kan je ook niet zien denk ik
Robby
Nounou ... je hebt er wel werk van gemaakt.
Dat kon ik niet zien, nee.
Maar ... zouden die tamelijk witte muurtegels niet witter kunnen?
Ik heb het origineel in mijn bezit en de tegels zijn niet wit maar geelachtig.
Het probleem was niet om de foto mooier te krijgen maar het probleem van Geoges was dat hij na het resizen een grauwsluier kreeg zoals vermeld in zijn draadje.
Ik wou even zien dat dit bij mij ook het geval was en zo op zijn vraag te kunnen antwoorden
In het origineel zijn de tegels ook geelachtig.
Robby
Je uitleg klopt trouwens van geen kanten. Dit draadje is geopend nadat je de foto bij Georges gepost had.
Laat maar zitten, ik weet genoeg.
Dus jij zegt dat ik een leugenaar ben
Dan moet je maar eerste eens de technische werking van BD leren
Het is niet omdat ik om 00:10 een comment plaats dat dat wil zeggen dat die foto er al bij stond. Ik heb eerst het comment geplaatst "Het wordt hier nogal ingewikkeld"
en daarna heb ik met "aanpassen" de foto erbij geplaatst. natuurlijk blijft die 00:10 er bij staan en als ik morgen of volgend jaar weer iets aan dat comment verander dan blijft die 00:10 ook staan. Zoals ik nu hier die twee foto's ook heb omgedraaid en het 00:28 blijft.
Dus volgens mij weet je niet genoeg.
En dat je me nu nog niet kent dat vind ik nog het ergste van al
Robby
Comment