Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

oud vervallen huisje ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• oud vervallen huisje ...

nog maar eens een poging om te weten wat er verkeerd aan is .... geef maar kritiek daar kan ik veel van opsteken .. is genomen met een Nikon D60, had hem net en alles stond op automatisch ... wat denken jullie ..?
    thanks
    Last edited by devid; 29 april 2009, 08:40.
    [B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be

Re: oud vervallen huisje ...

Hallo,

Je foto is een beetje te groot, vandaar de gele balk bovenaan de foto. Max 900 pix aan de langste zijde en 400kb.

Over de foto zelf. Ik had liever meer open ruimte aan de voorkant (rechts en onder) gezien dan aan de achterkant (linkerkant) zoals het nu is. Het huis geeft ook de indruk naar achter te hellen, kan misschien ook effectief zo geweest zijn natuurlijk.

Comment

mod devid: graag even aanpassen aan de forumregels dwz max 900*900 pixels en 400 kb , die kunt je op eenvoudige manier doen met BD sizer
      mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
      D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Huisje lijkt niet helemaal recht te staan.
        Tak trekt ook veen van de aandacht naar zich.
        Wel realistische kleuren
        Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
        flickr

Comment

Je hebt hier prachtig het licht gevangen!

De compositie bevalt mij echter ook niet zo. Meer ruimte zou inderdaad veel beter zijn, zo komt e onderwerp meer tot zijn recht dan als het helemaal beeldvullend is.
          Fengari Canon EOS 450D + EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS + EF90-300mm f/4.5-5.6 USM + Canon EF 100mm F2.8 L Macro IS USM (en Canon Ixus 850IS als het wat compacter moet zijn.)
          vroeger op dit forum bekend als wAckO

Comment

Working...
          X