Deze dame kwam ik tegen op een markt in Gent. Ze was bezig met het uitladen van spullen uit een rode bestelauto. Kon het niet laten gauw even stiekum een foto te maken.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Rood is rood
Collapse
X
-
-
Re: Rood is rood
Heel mooi! Zo zou ik ze hier meer willen zien. Het rood is erg goed weergegeven.
HenkKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Rood is rood versie 3
Na enige pogingen een foto binnen te krijgen heeft deze digibeet het geloof ik nu begrepen Nog maar even de begeleidende tekst erbij; Deze dame zag ik vorige week op een soort markt in Gent. Ze was uit een rode bestelauto haar spullen aan het uitstallen. Kon het niet laten om er even een fotootje van te maken.Het pad der buitensporigheden leid naar het paleis van de wijsheid.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk berichtkzie nix
HenkKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Ik heb even de topics bij elkaar gevoegd. In dit forum kunt u uittesten hoe u een foto moet plaatsen op BD.Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/
Comment
-
Het enige rood wat ik zie is de tekst van de mod.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk berichtHet enige rood wat ik zie is de tekst van de mod.
Comment
-
LOL Sannepoes...jij wint
Volgens mij is de mevrouw van de foto nog heel druk met uitladen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk berichtLOL Sannepoes...jij wint
Volgens mij is de mevrouw van de foto nog heel druk met uitladenKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
Comment