Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

First ones

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• First ones

Ik ben leider in de ksa en tijdens de activiteiten waag ik het wel eens om mijn camera (canon 400D) boven te halen, hier zijn enkele probeerseltjes.
    Graag jullie mening

Canon 5D/Canon 400D/50mm f 1.8/Canon 24-70 L f2.8/ Canon 85 mm f 1.8/ 55-250 mm f 4.0-5.6/ 430 EXII
    Flickr

Re: First ones

de eerste vind ik een beetje "rommelig"
    maar de tweede is een zeer geslaagde actiefoto en mijn favoriet
    de derde geeft een goede indruk weer van de gevoelens van het kind
    het is een zeer moeilijk onderwerp kinderen in actie fotograferen, kan ervan meepraten.....
    zal als ik de toelating heb van de ouders er eens een paar van mijn probeersels posten
    groetjes aline
    groetjes aline

Comment

mooie foto's van de ksa-kids. de eerste is wat onscherp op de gezichten van de kinderen. twee is een prachtige actiefoto. laten vergroten en aan de muur van het ksa-heem hangen.
      gegroet, Ludo

Comment

bedankt, de eerste vind ik zelf ook niet zo zeer goed maar wel een redelijk toffe foto, op dat moment gingen ze juist worstelen. Bedankt voor de commentaren.
        Canon 5D/Canon 400D/50mm f 1.8/Canon 24-70 L f2.8/ Canon 85 mm f 1.8/ 55-250 mm f 4.0-5.6/ 430 EXII
        Flickr

Comment

Dag Roberto je kent me nog zeker
          de eerste vind ik ook te rommelig en te onscherp
          De 2de is mijn favoriet moest je luisteren naar mij en een prime 50f1.8 of nog beter f1.4 zou kopen zou je bokeh schitterend zijn en zou deze foto nog beter en nog sprekender eruit komen.
          Ik moet wel toegeven dat deze beter zijn dan de eerste die je mij hebt getoond goeie progressie zou ik zeggen
          Nikon D700 en veel te duur glas
          "You will always miss 100% of the shots you don’t take"
          my flickr

Comment

De tweede vind ik een heel goede foto. In je andere thread (met de appelsien) heb ik al geadviseerd om de tips over compositie door te nemen. In de tweede foto, pas je die, misschien onwetend, toe.
            Eerste heeft inderdaad een te drukke achtergrond. In de derde kon je persoontje best ergens op 1/3de van de kant staan. Maakt het beeld veel sterker.

De zwart/wit omzetting vind ik dan weer, voor deze foto's, ietwat te neutraal grijs. Ze missen contrast en vooral "zwart". Op dat punt is de laatste dan weer de betere, gewoon omdta je persoontje, door de kleur trui die hij draagt, afgescheiden wordt in de foto.

Comment

Alle drie je foto's voldoen niet aan de forum regels helaas. (max 900 pix langste zijde, en max 400 Kb) Graag aanpassing hierop de eerstvolgende keer dat je online bent op het forum, het zou zonde zijn als ik ze moest verwijderen hierom.
              Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
              Canon eos 7D Mijn site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wim1960 Bekijk bericht
                Alle drie je foto's voldoen niet aan de forum regels helaas. (max 900 pix langste zijde, en max 400 Kb) Graag aanpassing hierop de eerstvolgende keer dat je online bent op het forum, het zou zonde zijn als ik ze moest verwijderen hierom.
                Roberto,
                Ik heb je naar aanleiding van bovenstaande gisteren al een PB (Privébericht gestuurd).
                Een PB kun je rechtsboven in het blokje Welkom, Roberto vinden.
                mvg
                antoine200

Comment

Ze worden verhuist naar het test forum
                  Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
                  Canon eos 7D Mijn site

Comment

Working...
                  X