Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Een site van visvijvers en aanverwanten, lijkt mij niet de geschikte plaats om foto's te parkeren.
En als je dan de reglementen leest al helemaal niet meer:
1. Copyright: Het geheel of gedeeltelijk copieren, publiceren, reproduceren, verspreiden, verdelen, verkopen, aanpassen en gebruiken voor commerciële doeleinden op eender welke wijze van de inhoud van deze website is verboden zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van 't Lelieblad. Het opslaan van informatie uit deze website in een andere database op welke wijze dan ook is eveneens niet toegestaan.
Dit is de firma ( het lelieblad )van mij en mijn vader dus ik denk wel dat ik het recht heb om deze te gebruiken. Het is zeker niet zonder toestemming.
Ik kan er geen foto van maken jos , is dit commentaar wel voor deze foto??
Ja, tóch wel Wim.
Ik kan er ook geen foto van maken. Maar ik heb een beetje aan de URL gesleuteld en toen kwam ik op hetlelieblad.be terecht.
Verbetering:
Dit is de firma ( het lelieblad )van mij en mijn vader dus ik denk wel dat ik het recht heb om deze te gebruiken. Het is zeker niet zonder toestemming. frodo
Moesten er nog twijfels zijn over het feit dat ik misschien leugens vertel dan zal ik wel een foto sturen waar ik aan een vijver aan het werken ben. Is dit ook niet goed dan komt u maar eens langs. En ik wil zeker geen reclame maken . We hebben nu al teveel werk.
Moesten er nog twijfels zijn over het feit dat ik misschien leugens vertel dan zal ik wel een foto sturen waar ik aan een vijver aan het werken ben. Is dit ook niet goed dan komt u maar eens langs. En ik wil zeker geen reclame maken . We hebben nu al teveel werk.
Wij willen jou helemaal niet van leugens beschuldigen. Wij vonden het alleen een ongewone site om foto's te parkeren.
Lees dit draadje maar eens, in verband met het posten van foto's.
Comment