Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verlegen nieuwsgierigheid

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Verlegen nieuwsgierigheid

shutter speed 1/640
    diafragma f/3.5

Mijn eerste foto op BD. Graag een beetje commentaar. Laat me iets leren.

frodo
    Last edited by Ticor; 19 juli 2008, 21:18.

Re: Verlegen nieuwsgierigheid

'k zie niks
    To make your dreams come true, wake up

Comment

Als ik je link in mijn browser plaats krijg ik error 404, ofwel de link doet het niet.
      Nog even oefenen op het test forum.
      Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
      Canon eos 7D Mijn site

Comment

Een site van visvijvers en aanverwanten, lijkt mij niet de geschikte plaats om foto's te parkeren.

En als je dan de reglementen leest al helemaal niet meer:

1. Copyright: Het geheel of gedeeltelijk copieren, publiceren, reproduceren, verspreiden, verdelen, verkopen, aanpassen en gebruiken voor commerciële doeleinden op eender welke wijze van de inhoud van deze website is verboden zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van 't Lelieblad. Het opslaan van informatie uit deze website in een andere database op welke wijze dan ook is eveneens niet toegestaan.
        Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
          Een site van visvijvers en aanverwanten, lijkt mij niet de geschikte plaats om foto's te parkeren.

En als je dan de reglementen leest al helemaal niet meer:

Ik kan er geen foto van maken jos , is dit commentaar wel voor deze foto??
          Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
          Canon eos 7D Mijn site

Comment

Dit is de firma ( het lelieblad )van mij en mijn vader dus ik denk wel dat ik het recht heb om deze te gebruiken. Het is zeker niet zonder toestemming.

frodo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wim1960 Bekijk bericht
              Ik kan er geen foto van maken jos , is dit commentaar wel voor deze foto??
              Ja, tóch wel Wim.
              Ik kan er ook geen foto van maken. Maar ik heb een beetje aan de URL gesleuteld en toen kwam ik op hetlelieblad.be terecht.

Verbetering:

Dit is de firma ( het lelieblad )van mij en mijn vader dus ik denk wel dat ik het recht heb om deze te gebruiken. Het is zeker niet zonder toestemming. frodo
              Ach zó!
              Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Moesten er nog twijfels zijn over het feit dat ik misschien leugens vertel dan zal ik wel een foto sturen waar ik aan een vijver aan het werken ben. Is dit ook niet goed dan komt u maar eens langs. En ik wil zeker geen reclame maken . We hebben nu al teveel werk.

Comment

Liever wat commentaar om mijn foto. Over vijvers en de eraan verbonden site weet ik reeds genoeg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frodo77 Bekijk bericht
                    Moesten er nog twijfels zijn over het feit dat ik misschien leugens vertel dan zal ik wel een foto sturen waar ik aan een vijver aan het werken ben. Is dit ook niet goed dan komt u maar eens langs. En ik wil zeker geen reclame maken . We hebben nu al teveel werk.
                    Wij willen jou helemaal niet van leugens beschuldigen. Wij vonden het alleen een ongewone site om foto's te parkeren.

Lees dit draadje maar eens, in verband met het posten van foto's.
                    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frodo77 Bekijk bericht
                      Liever wat commentaar om mijn foto. Over vijvers en de eraan verbonden site weet ik reeds genoeg.
                      Dan moet er eerst een foto zichtbaar zijn. Hier zie ik alleen een rood kruisje.
                      Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Working...
                      X