Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste foto

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mijn eerste foto

    MIjn eerste foto met Canon 10D, een geschenkje van mijn pa:
    Last edited by Alexje; 17 december 2007, 10:57.

  • #2
    Re: Mijn eerste foto

    De afmetingen van jouw foto voldoen aan de eisen van dit forum, maar hij is 1110 KB groot. Het maximum aantal kilobites voor dit forum is 400 KB, voor zéér gedetailleerde foto's. Om de server niet te zwaar te belasten wordt geadviseerd een grootte van rond de 200 KB te gebruiken.

    Hier op het "Testforum" mag je geen commentaar verwachten. Hier komt niet zo veel volk over de vloer.

    Aan jou de keuze waar je deze foto wil plaatsen.
    Wil je opmerkingen en tips dan post je hem in "Fotodiscussie" of "Fotodiscussie Extra".
    Denk je dat jouw foto goed genoeg is voor Showcase, dan plaats je hem bij "Dieren".

    Lees vooral eerst de regels van het subforum waarin je gaat posten. De reglementen durven onderling wel eens te verschillen.

    Welkom op Belgium Digital en succes!
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #3
      Re: Mijn eerste foto

      Dank u Jos voor de info. Was mijn eerste foto en tevens ook een eerste test om te zoen hoe die foto op het forum te krijgen.

      bedankt,

      Alex

      Comment


      • #4
        Re: Mijn eerste foto

        Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
        De afmetingen van jouw foto voldoen aan de eisen van dit forum, maar hij is 1110 KB groot. Het maximum aantal kilobites voor dit forum is 400 KB, voor zéér gedetailleerde foto's. Om de server niet te zwaar te belasten wordt geadviseerd een grootte van rond de 200 KB te gebruiken.

        Hier op het "Testforum" mag je geen commentaar verwachten. Hier komt niet zo veel volk over de vloer.

        Aan jou de keuze waar je deze foto wil plaatsen.
        Wil je opmerkingen en tips dan post je hem in "Fotodiscussie" of "Fotodiscussie Extra".
        Denk je dat jouw foto goed genoeg is voor Showcase, dan plaats je hem bij "Dieren".

        Lees vooral eerst de regels van het subforum waarin je gaat posten. De reglementen durven onderling wel eens te verschillen.

        Welkom op Belgium Digital en succes!

        Jos,
        SUPER.
        mvgr
        antoine200

        Comment

        Working...
        X