Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kleur ok ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • kleur ok ?

    [/IMG]
    Ik weet niet of het zin heeft om op deze manier te weten te komen of mijn kleuren goedzitten. Ik probeer het toch maar met een fragment uit een foto.
    Hoewel huidskleuren verschillen zou dit toch een beetje een indicatie kunnen zijn. Hebben ze geelzucht of zijn ze wat blauwig ? Alvast bedankt.

  • #2
    Re: kleur ok ?

    Jullie mogen ook best zeggen dat het niet te beoordelen is ofzo hoor. Nu blijf ik een beetje in het ongewisse. Of nog wat geduld misschien.

    Comment


    • #3
      Re: kleur ok ?

      Het forumonderdeel (Test forum) is alleen om de testen of je een foto geplaatst krijgt.
      Nadat dit gelukt is moet je de foto plaatsen in een desbetreffend topic.
      Mijn advies zou zijn om eerst te beginnen in fotodiscussie.


      Nog wat tips.

      Waaraan een foto moet voldoen vind je hier.


      Een normale foto is vele malen groter dan de 900 pixels die hier genoemd zijn.
      Je moet dus je foto gaan verkleinen en daarbij moet je rekening houden dat de kwaliteit gewaarborgd blijft.
      Als een foto verkleind wordt, om bv. op het forum te plaatsen, moet er wel weer een onscherpmasker toegepast worden om hem ook weer scherp te krijgen.
      Het is daarom handig hiervoor een goed programma te gebruiken (verkleinen en verscherpen). De meeste hier op het forum gebruiken BDSizer. Dit een gratis programma, onder Windows, en dat kun je hier vinden.



      Nadat de foto verkleind is tot 900 pixels, kun je deze op het forum plaatsen.
      Ik zou zeggen probeer het eens uit, kost ja geen geld.

      mvgr
      antoine200

      mvgr
      antoine200
      Last edited by antoine200; 16 december 2007, 19:22.

      Comment


      • #4
        Re: kleur ok ?

        Na 'landschappen' stel ik mijn vragen hier nog maar eens. Wat is dat nu met photobucket, ik zie dat hier toch regelmatig gebruikt. Ik begrijp er niets meer van. Wie helpt mij uit de nood ?

        Comment


        • #5
          Re: kleur ok ?

          Depannagedienst heeft privé-mailtje gestuurd.
          Vriendelijke groet,

          Jos

          Comment

          Working...
          X