Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

stop !!!!!

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #91
    Re: stop !!!!!

    Maar goed dat we hier op het Testforum zitten te klooien, anders wist iedereen het.
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #92
      Re: stop !!!!!

      OK mensen, het is nu eenmaal gebeurd en niet meer terug te draaien.
      Moeten we BD daar dan nu de schuld van geven ? Het is toch alemaal vreemd gelopen en BD als zodanig valt toch niets te verwijten,
      maar wat ik persoonlijk erger vind is het commentaar van Eric gegeven in post #53.
      Als je dat eens goed doorleest dan begrijp ik niet dat Eric toen niet met "de waarheid" op tafel is gekomen, op dat moment moest het hem toch ook duidelijk zijn dat er niets meer te "verbergen" viel.

      Jammer, jammer dat dit is voorgevallen maar het leven gaat door zegt men dan.
      Dus nu vol goede moed tweeduizendenacht aanpakken.
      Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
      Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

      Comment


      • #93
        Re: stop !!!!!

        Ik ben hier redelijk recent op dit forum en heb steeds kunnen genieten van mooie en iets minder mooie foto's. Ik begrijp totaal niet de bedoeling van iemand om andermans foto te plaatsen en dan doen alsof men deze zelf geschoten heeft Dit kan er bij mij niet in. Ik zou het persoonlijk niet kunnen, enkel en alleen al uit fierheid. Misschien is het de verslaving of de wil om steeds beter te doen dan een ander
        Ik denk nu wel dat deze persoon ingezien heeft dat het fout was wat hij gedaan heeft maar ik hoop toch dat we hem hier nog mogen verwelkomen met schitterende plaatjes zoals we van hem gewoon waren

        PS: Wat kan BD hier aan doen?? Ik denk niet dat BD hier iets te verwijten valt
        Canon EOS 400D + Canon EF-S 18-55 + Canon EF-S 17-85mm F/4-5.6 IS USM + Sigma 70-300mm F/4-5.6 APO + Sigma 10-20mm F4-5.6

        Comment


        • #94
          Re: stop !!!!!

          Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
          maar wat ik persoonlijk erger vind is het commentaar van Eric gegeven in post #53.
          Inderdaad, en dan die handtekening, die maakt het helemaal af
          Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

          Comment


          • #95
            Re: stop !!!!!

            Hu????

            Comment


            • #96
              Re: stop !!!!!

              Oorspronkelijk geplaatst door noa Bekijk bericht
              Hu????
              Wat bedoel je met je vraag: Hu??????
              Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

              Comment


              • #97
                Re: stop !!!!!

                Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk bericht
                Ik weet wat het is als je foto's gejat worden.
                Op de onderstaande link, dan iets verder als de helft scrollen, dan zie je een eekhoorn aan een tak hangen.
                Dat is mijn foto en staat daar al 2 jaar of zoiets, ik kan er niets aan doen.
                http://ziza.ru/2006/07/13/podborka-k...-38-shtuk.html

                Gewoon belachelijk zielig.

                Leuk hoor die link, ik ga ernaar toe en meteen een obscure russische site en geeft meteen een of andere viruswaarschuwing!

                Comment


                • #98
                  Re: stop !!!!!

                  We krijgen het verwijt dat we niet streng genoeg optraden, maar je moet alles in de juiste contekst zien ook. Eric is zwaar in de fout gegaan, is daarom ook zwaar op de vingers getikt. We hebben hem niet verplicht een openbaar excuus op BD aan te bieden omdat we er van uitgingen dat hij daardoor geen 2 de kans meer zou krijgen, hij heeft wel degelijk zijn excuses aangeboden via email aan de andere betrokkene ( heb ikzelf gelezen ).
                  Zonder het ook maar aan hem te vragen heeft Eric dan toch zelf de beslissing genomen en hier openbaar gemaakt dat hij zwaar in de fout is gegaan. Het feit dat dit in het testforum gebeurde ( want daar was de post naar verplaatst ) ging voor een enkeling niet ver genoeg en daarom heeft die persoon op eigen initiatief een nieuwe post over dit voorval geopend waarin hij ook openlijk de RvB aanvalt en ons een onjuiste beslissing verwijt.

                  Eric heeft een foto van iemand anders gebruikt . . . hij heeft geen moord gepleegd . . . sommigen kunnen bepaalde zaken blijkbaar niet relativeren, vooral aan de PM's te zien die ik krijg over deze zaak . . . en dit is het laatste wat ik over dit feit zeg!
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                  Comment


                  • #99
                    Re: stop !!!!!

                    Het onterecht en bewust doen alsof je een foto zelf gemaakt hebt, zal aanleiding geven tot het beëindigen van de account.
                    Belgiumdigital - Forumreglement > Wat is niet toegestaan op het Belgiumdigital-forum?

                    Comment


                    • Re: stop !!!!!

                      Wel het juiste reglement gebruiken he . . . het oude moet inderdaad nog verwijderd worden
                      Daar staat : Het onterecht en bewust doen alsof je een foto zelf gemaakt hebt, kan aanleiding geven tot het beëindigen van je account.
                      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                      Comment


                      • Re: stop !!!!!

                        Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
                        JP: dit was de link die je me stuurde:

                        Ik had dus geen andere keuze dan Eric op zijn woord te geloven.
                        Is dat hetzelfde als een ontkenning?
                        sorry hé Lut

                        maar ik had eerder ook een beetje verdergezocht op de site van betrokken fotograaf en daaruit bleek duidelijk wie de originele auteur van de foto was
                        en ik had inderdaad van jullie kant hetzelfde verwacht
                        je antwoord dat E daarop aangeschreven werd en bevestigde de maker ervan te zijn leek mij niet voldoende,

                        IK voel het aan alsof je niet wenste verder in te gaan op de mogelijkheid dat alle reagerende leden op de originele posting hier dapper bij de neus genomen zijn en vond je ingrijpen dienaangaande niet afdoende en dat zit mij sedert 2 dec behoorlijk dwars

                        zo voel ik het aan, spijtig
                        D300 - nikkor 50mm 1.8 - Tamron 28-75, 2.8
                        Tamron 17 -35 2.8 -4 - - Nikkor 80-200 , 2.8 D-ED SB600
                        en ewa flitsspeelgoed

                        Comment


                        • Re: stop !!!!!

                          Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                          Het onterecht en bewust doen alsof je een foto zelf gemaakt hebt, kan aanleiding geven tot het beëindigen van je account.



                          Er staat inderdaad kan.
                          Ik ben blij dat ik dat (kan) niet moet beoordelen.
                          Het leven is nu eenmaal niet Zwart of Wit.

                          Wat Eric betreft, we maken allemaal wel eens fouten.
                          Een reputatie opbouwen (en die had je wel degelijk) duurt heel lang, maar een eigen reputatie om zeep helpen dat gaat ook heel snel.

                          Toch hoop ik dat je deze misstap snel kunt vergeten en hoop dan ook dat je de oude draad weer snel kunt oppakken.
                          Laat je eigen foto's spreken, dan is deze misstap ook bij ons snel vergeten.



                          mvgr
                          antoine200

                          Comment


                          • Re: stop !!!!!

                            Oorspronkelijk geplaatst door JP Bekijk bericht
                            sorry hé Lut

                            maar ik had eerder ook een beetje verdergezocht op de site van betrokken fotograaf en daaruit bleek duidelijk wie de originele auteur van de foto was
                            en ik had inderdaad van jullie kant hetzelfde verwacht
                            je antwoord dat E daarop aangeschreven werd en bevestigde de maker ervan te zijn leek mij niet voldoende,

                            IK voel het aan alsof je niet wenste verder in te gaan op de mogelijkheid dat alle reagerende leden op de originele posting hier dapper bij de neus genomen zijn en vond je ingrijpen dienaangaande niet afdoende en dat zit mij sedert 2 dec behoorlijk dwars

                            zo voel ik het aan, spijtig
                            Sorry JP, maar als we voor elke klacht (of ongenoegen) die ons per PM of per mail toekomt, nog zelf naar de bewijzen moeten zoeken, dan houdt BD me langer bezig dan mijn job, en die is al fulltime.

                            Comment


                            • Re: stop !!!!!

                              laat aub deze prachtige site niet verbrodden door mij .
                              Ik ga me wel een jaartje bezinnen
                              Het internet is een medium dat gebruikt en misbruikt kan worden. Geen enkele modurator kan dit vermijden, hoe streng een controle ook zou zijn.
                              Hopelijk kunnen jullie nu verder doen.
                              Ik zal ooit zonder fout leren schrijven

                              Comment


                              • Re: stop !!!!!

                                Oorspronkelijk geplaatst door eric schroeyen Bekijk bericht
                                laat aub deze prachtige site niet verbrodden door mij .
                                Ik ga me wel een jaartje bezinnen
                                Het internet is een medium dat gebruikt en misbruikt kan worden. Geen enkele modurator kan dit vermijden, hoe streng een controle ook zou zijn.
                                Hopelijk kunnen jullie nu verder doen.
                                Je had je foto's niet allemaal hoeven te verwijderen hoor
                                Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

                                Comment

                                Working...
                                X