Re: stop !!!!!
Eric, ik ken je niet, en misschien blijft dit wel zo... maar ik wil je even meegeven, dat iedereen fouten maakt, en dat het niet iedereen gegeven is er publiekelijk voor uit te komen en zich te excuseren. Ik heb hier ook wel eens, al dan niet in een zatte/zotte bui, dingen gepost, waar ik nadien spijt van had. Het éne dagje is het andere niet, en men doet al eens dingen die men beter niet doet.
Een jaar bezinning... da's gedorie lang, man. Ik zou ze beperken tot het lopende jaar en het nieuwe jaar met frisse moed en goede voornemens aanvatten.
Wat mij betreft, en neem het van me aan, ik weet dat heel veel mensen "misstappen" maken, krijgt ook iedereen een tweede kans. Het einde van de wereld is niet nabij... je hoeft jezelf niet te bewijzen, alleen jezelf de kans geven om opnieuw te beginnen. Het siert je dat je spreekt over bezinning, en toont dat je een mens met gevoelens bent, maar maak het jezelf niet te moeilijk, en doe voort zoals je bezig was. Ik heb nog niet veel slechts over je gelezen op BD, alleen dat je initiatiefnemer en voortrekker bent.
Zoals iemand al schreef...
Persoonlijk hoop ik dat je je er kotsmisselijk bij voelt, bij het gebeuren, maar hou het daar bij, en weet dat je er door sommigen op aangekeken wordt. Laat het echter daar bij blijven en leg jezelf geen kwellingen op waar je spijt van krijgt. Misschien zou ik, in jou plaats, wel op dezelfde manier reageren, en dit louter en alleen, omdat de reactie, op dit moment, vanuit het verkeerde deel van het lichaam komt.
Oorspronkelijk geplaatst door eric schroeyen
Bekijk bericht
Een jaar bezinning... da's gedorie lang, man. Ik zou ze beperken tot het lopende jaar en het nieuwe jaar met frisse moed en goede voornemens aanvatten.
Wat mij betreft, en neem het van me aan, ik weet dat heel veel mensen "misstappen" maken, krijgt ook iedereen een tweede kans. Het einde van de wereld is niet nabij... je hoeft jezelf niet te bewijzen, alleen jezelf de kans geven om opnieuw te beginnen. Het siert je dat je spreekt over bezinning, en toont dat je een mens met gevoelens bent, maar maak het jezelf niet te moeilijk, en doe voort zoals je bezig was. Ik heb nog niet veel slechts over je gelezen op BD, alleen dat je initiatiefnemer en voortrekker bent.
Zoals iemand al schreef...
Een reputatie opbouwen duurt heel lang, maar een eigen reputatie om zeep helpen dat gaat ook heel snel.
Comment