Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

stop !!!!!

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: stop !!!!!

    nogmaals iedereen bedankt
    Ik zal ooit zonder fout leren schrijven

    Comment


    • #47
      Re: stop !!!!!

      machtige foto
      mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

      IMac/IPad/Mac Air 
      D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

      Comment


      • #48
        Re: stop !!!!!

        ADEMBENEMEND
        Canon 1 DMK2,Canon Eos 40D,Grip BG-E2,Canon 24-105L ,70-200f2.8 L USM,Speedlite 430 EX,CF-Extreme III 4GB ,IXUS 55,Lowepro computrekker AW,http://glennpottier.fotopic.net

        Comment


        • #49
          Re: stop !!!!!

          ja... straalt zoveel kracht uit!

          ik zou wel graag eens de exif gegevens zien van deze foto...
          some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
          Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

          Comment


          • #50
            Re: stop !!!!!

            Oorspronkelijk geplaatst door dIggO Bekijk bericht
            Had nog een íets rustiger achtergrond ter isolatie kunnen gebruiken!


            dIggO
            Deze reactie had ik verwacht. Persoonlijk vind ik deze achtergrond net een meerwaarde geven. Het is net of de foto in de tijd van de cowboys werd genomen. Woestijnachtige indruk.
            Groetjes Steco

            Comment


            • #51
              Re: stop !!!!!

              Een "perfecte" actie foto!!

              grtz

              Comment


              • #52
                Re: stop !!!!!

                Prachtig hoe je de spanning in het paard gevat hebt. Die spieren, de houding. Super!
                mvg,
                Kinglouie
                de gustibus et coloribus non est disputandum
                Greetz, Artur Bex

                Comment


                • #53
                  Re: stop !!!!!

                  Oorspronkelijk geplaatst door Steco Bekijk bericht
                  Deze reactie had ik verwacht. Persoonlijk vind ik deze achtergrond net een meerwaarde geven. Het is net of de foto in de tijd van de cowboys werd genomen. Woestijnachtige indruk.
                  hela jongens of meisjes niet vechten over mijn achtergrond he
                  Je hebt het inderdaad niet altijd voor het kiezen , het moest heel snel gaan.
                  Ik weet dat mijn lens het scherpst is op f 8 daarom dit diafragma gekozen , het klein nadeel is dat de achtergrond iets feller doorkomt, het is niet in de woestijn hoor , gewoon een beetje uitgebloeide struiken en heide , de plaats ligt kort aan de kiezelkuilen vandaar dat de grond voornamelijk uit zand en kiezel bestaast , en er mag gerust ook critiek komen hoor , ik heb hierdoor al heel veel bijgeleerd , dank zij de geweldige site op bd en de commentaar van vele mensen ben ik zover gekomen dat ik toch af en toe een goede foto kan maken en zelfs aan de beste foto kan er nog altijd iets verbeterd worden , dat maakt de hobby zo interresant

                  in verband met het exif , iets hoger in de topic staat het hoor , als je niet vind laat je maar iets weten
                  Ik zal ooit zonder fout leren schrijven

                  Comment


                  • #54
                    Re: stop !!!!!

                    Fa-tas-tische foto Eric ....actie, kracht,schoonheid,alles is aanwezig in deze prent...hup paardje hup..recht den HOF in

                    Comment


                    • #55
                      Re: stop !!!!!

                      Knappe actie hoor

                      Comment


                      • #56
                        Re: stop !!!!!

                        Een "perfecte" actie foto!!
                        net mijn gedacht ...
                        The quickest way to make money at photography is to sell your camera

                        Comment


                        • #57
                          Re: stop !!!!!

                          alles is gezegd, prachtig
                          Groetjes Christianne
                          Christianne's fotoweb
                          BD0243nl

                          Comment


                          • #58
                            Re: stop !!!!!

                            Oorspronkelijk geplaatst door eric schroeyen Bekijk bericht
                            hela jongens of meisjes niet vechten over mijn achtergrond he
                            Je hebt het inderdaad niet altijd voor het kiezen , het moest heel snel gaan.
                            Ik weet dat mijn lens het scherpst is op f 8 daarom dit diafragma gekozen , het klein nadeel is dat de achtergrond iets feller doorkomt, het is niet in de woestijn hoor , gewoon een beetje uitgebloeide struiken en heide , de plaats ligt kort aan de kiezelkuilen vandaar dat de grond voornamelijk uit zand en kiezel bestaast , en er mag gerust ook critiek komen hoor , ik heb hierdoor al heel veel bijgeleerd , dank zij de geweldige site op bd en de commentaar van vele mensen ben ik zover gekomen dat ik toch af en toe een goede foto kan maken en zelfs aan de beste foto kan er nog altijd iets verbeterd worden , dat maakt de hobby zo interresant

                            in verband met het exif , iets hoger in de topic staat het hoor , als je niet vind laat je maar iets weten
                            Het was absoluut niet de bedoeling om te vechten hoor, zelfs niet te discuteren. Het was gewoon zo dat ik bij het bekijken, zoiets had van, daar gaan ze wat op zeggen.Het was ook mijn initiële gedachte tot ik deze diepgaander bekeken heb. Ik vind dat wel leuk om in gedachte te voorspellen wat men erop zal zeggen. Ik keer altijd nog eens terug om te kijken in welke mate ik gelijk had.
                            Groetjes Steco

                            Comment


                            • #59
                              Re: stop !!!!!

                              nogmaals iedereen bedankt , ik ga binnekort een hemd met een bredere col moeten kopen
                              en Steco het is niet zo erg hoor
                              Ik zal ooit zonder fout leren schrijven

                              Comment


                              • #60
                                Re: stop !!!!!

                                Oorspronkelijk geplaatst door eric schroeyen Bekijk bericht
                                nogmaals iedereen bedankt , ik ga binnekort een hemd met een bredere col moeten kopen
                                en Steco het is niet zo erg hoor
                                Niets van aan trekken. Er zijn hier fotografe(n) waarvan geen enkele col nog past, zonder zelf ook maar ene foto te hebben gepost
                                Groetjes Steco

                                Comment

                                Working...
                                X