Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

telenet foto

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: telenet foto

moeikketreimeloe,
    Kun je eens beschrijven hoe jij uw foto hier neerzet ?
    Ik zie dat die van lut ook maar 40kb is. Ik krijg het niet voor elkaar om de originele foto ( 160kb ) op het forum te krijgen.
    Nikon D800 ,D750, D90, Lenzen: 24-70mm f:2.8; 70-200mm f2.8 VRII; 50mm f1.8; 105mm Macro f:2.8; 70-300mm; 18-105VR

Comment

De bestandsgrootte is bij mij ook minder dan degene die ik doorstuur naar telenet.
      Als ik de foto's hier op BD toon, dan zet ik ze eerst op mijn 50MB-ruimte van telenet en niet op de foto-webruimte van 250MB.
      Hier zou ik dus ook graag weten hoe ik de extra compressie kan uitsluiten.

Comment

Om een lang knoei verhaal kort te maken ben ik er vrijwel zeker van dat jullie dus gelijk hebben. Ik heb met een foto van ons Margot liggen testen en den ene keer gaf dat 70Kb als resultaat en nen andere keer 177Kb .
        Nu snap ik er echt niks nie meer van maar dat kan ook aan mijn vermoeidheid liggen.
        Ook al hield ik 177Kb over van de telenetfotosite dan is er nog dik 10Kb te kort ten opzichte van het origineel dat op mijn telenet webruimte staat.
        Enfin,voor BD hou ik me wel bij de telenet webruimte en telenet foto is verniet dus gebruiken we da voor andere doeleinden he.
        Ik geef nu op maar als ik het toevallig vind dan laat ik het wel weten

Dixie

UPDATE :

En bij telenetfoto staat dit in den EXIF ???

En ik zweer het , ik heb niet gedronken

Tot morgen ,slaapwel
        Last edited by moeikketreimeloe; 13 februari 2007, 20:50.
        ooit ... .

Comment

Working...
        X