Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Beertje, mij een raadsel hoe jullie daar een watermerk in krijgen hoor
Ik had het al eens ondervonden maar bij mij staan die daar nooit op ... . Vraag me niet wat ik meer doe dan een ander .
Hallo moeikketreimeloe,
Bedankt voor de reaktie, als je naar de eigenschappen kijkt dan hebben de foto's inderdaad hetzelfde adres. Ik veronderstel dus , dat uw foto ook op Telenet foto staat. Nochtans staat er geen logo in. Het schijnt dat je die kunt aan en uitvinken , maar ik vind het niet, en op het foroum van Telenet foto geven ze geen antwoord.
Als iemand weet hoe het moet graag een seintje.
Lut,
wat ik wil is dat vervelende "telenet foto.be " logo uit mijn foto's die ik publiceer op BD.
Als je kijkt naar het vb van moeikketreimeloe kan het blijkbaar, maar ik weet niet hoe!
Misschien heeft het iets te maken met hoe je de link legt naar telenetfoto.
Hoe ik het nu doe is: de foto staat in een telenet foto album, naar opmaak- fotolink- kiezen voor "rechtstreekse link" wat daar staat in BD forumvenster "figuur invoegen" copieren .
Hoe krijg ik dit logo er uit ???
Lut,
bedankt voor de reaktie, maar het lukt nog niet.
Ik heb dezelfde instelling.
Hoe is uw instelling ivm "delen" ?
Hoe maakt u de link naar de foto, ik denk dat het probleem daar zit. Ik maak de link eerst aan in telenetfoto via: opmaak- fotolink- kiezen voor "rechtstreekse link" wat daar staat in BD forumvenster "figuur invoegen" copieren .
Is er een andere manier om vanuit BD naar de foto te linken?
Het was de link. Als je hem maakt zoals beschreven in Telenet foto zit er een watermerk op. Een link zoals door u beschreven heeft het niet.
Bedankt voor de support
wat ik wel merk is dat de compressie zo groot geworden is, bij telenetfoto heb ik op "origineel " geklikt, het origineel is altijd 150-180kb, daar blijft nog ongeveer 40kb van over. De kwaliteit is dus sterk gereduceerd. Voldoende reden om naar andere "webspace uit te kijken. "Google pages" lijken mij veelbelovend.
Comment