Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat laten jullie zeker doen bij een groot onderhoud?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht

Dat iemand een EV koop van 45.000€ of een ICE van 45.000 euro, ik denk niet dat dit een groot verschil zal maken. Het is ook "algemeen bekend" dat op een nieuwe auto een garagist helemaal niet zoveel op verdient.
    En als dezelfde onderdelen voor een EV duurder zijn, dan zullen dat wel niet dezelfde onderdelen zijn.
    Een ICE en EV kosten NIET hetzelfde hé, toch niet als men hetzelfde type wagen vergelijkt.
    De meeste EV's kosten duizenden tot tienduizenden euro's meer dan dezelfde wagen in ICE (afhankelijk van dewelke uiteraard).
    En voor een standaard onderhoud hebben ze ook veel minder materiaal nodig.
    Herstellingen is een ander punt.
    Voor identiek dezelfde onderdelen als in dezelfde wagen in ICE uitvoering, durven ze inderdaad wel meer vragen.
    Wagens die enkel in EV of ICE te verkrijgen zijn, daar valt dat uiteraard niet te vergelijken.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht

Een ICE en EV kosten NIET hetzelfde hé, toch niet als men hetzelfde type wagen vergelijkt.
      De meeste EV's kosten duizenden tot tienduizenden euro's meer dan dezelfde wagen in ICE (afhankelijk van dewelke uiteraard).
      En voor een standaard onderhoud hebben ze ook veel minder materiaal nodig.
      Herstellingen is een ander punt.
      Voor identiek dezelfde onderdelen als in dezelfde wagen in ICE uitvoering, durven ze inderdaad wel meer vragen.
      Wagens die enkel in EV of ICE te verkrijgen zijn, daar valt dat uiteraard niet te vergelijken.
      Laat ik gewoon zeggen dat onze meningen verschillen.
      Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht

Laat ik gewoon zeggen dat onze meningen verschillen.
        De volgende keer dat ik een EV wil kopen, dan neem ik u mee om te onderhandelen, dan kan ik enkele duizenden tot tienduizenden Euro's uitsparen als jij die aan dezelfde prijs kan krijgen.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Working...
        X