Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ook eens iets goed posten ;)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ook eens iets goed posten ;)

Men is net een digitale electriciteitsmeter + gasmeter komen plaatsen.
    max 40 minuten, in feite een dikke 30 + nog wat uitleg.

Zeer vriendelijke en behulpzame kerel, die netjes gewerkt heeft. Achteraf nam hij rustig de tijd om wat uitleg te geven.

Door de raad hier op het forum en door wat met Freddy gesproken te hebben had ik wel de minimale voorzorgsmaatregelen genomen.

Enfin, persoonlijk heb ik er geen verstand van, maar ben toch blij dat alles netjes en zonder incidenten geplaatst is.

Als het goed is mag het ook es gezegd worden vind ik.

Qui multa scit, parum patientiae habet

En zo gaat dat in 99,9% van de gevallen.
    Als je bij het begin die man al een koffie of cola aan biedt, dan loopt elk gesprek een stuk vlotter, en is de goodwill om het proper achter te laten en correct uit te voeren er zeker.

Dat is trouwens standaard bij ons. Elke vakman die iets moet doen in huis krijgt koffie, water cola en mag zeker en vast toilet gebruiken.
    Onze tuinman die in de winter aan het werken was kreeg een warm soepje, en dat werd heel erg geapprecieerd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht

Zeer vriendelijke en behulpzame kerel, die netjes gewerkt heeft. Achteraf nam hij rustig de tijd om wat uitleg te geven.

Door de raad hier op het forum en door wat met Freddy gesproken te hebben had ik wel de minimale voorzorgsmaatregelen genomen.

Enfin, persoonlijk heb ik er geen verstand van, maar ben toch blij dat alles netjes en zonder incidenten geplaatst is.

Van welke firma was deze ?

grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Ik had ook graag zo'n topic gestart, maar helaas...
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Ik ga er nog eentje aan toevoegen: gisterenmiddag naar de autokeuring geweest in Brugge.
          Op 25 minuten binnen en buiten gereden, nagezien, gekeurd en betaald.
          Had wel een afspraak, maar dat is nooit geen garantie natuurlijk.
          Nog nooit zo vlot geweest.
          Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
            Ik ga er nog eentje aan toevoegen: gisterenmiddag naar de autokeuring geweest in Brugge.
            Op 25 minuten binnen en buiten gereden, nagezien, gekeurd en betaald.
            Had wel een afspraak, maar dat is nooit geen garantie natuurlijk.
            Nog nooit zo vlot geweest.
            Begin dit jaar heb ik er in Roeselare 3 uur gestaan met de auto van mijn vrouw.
            Twee weken op voorhand reeds geen enkele afspraak meer mogelijk en ook niet meer gekeken,
            ik dacht volzet is volzet…
            Maar tijdens het keuren mag je daar aan de kant op een stoeltje gaan zitten, komt er
            daar iemand naast mij zitten, en wordt er daarover gepraat.
            Moch zegt die, ik heb een dik uur geleden een afspraak kunnen inplannen en kon meteen komen,
            soms komen er toch plaatsen vrij, volgende keer moet ik dus meerdere keren gaan zien op hun website…
            Die man had dus zijn afspraak kunnen maken terwijl ik daar reeds in de wachtrij stond.
            Probleem in Roeselare is als je zonder afspraak in de rij komt te staan, dat je er langs geen kanten meer uit kan.

Comment

@ Nete: superjammer dat het bij jullie mislukt is. Ik wil dat zeker niet minimaliseren.

Bij ons was het ook een anonieme camionette, dus ik weet niet welke firma het was.
              Het was wel een “nieuwe Belg”, maar nogmaals , ik kan niks slecht over de man zeggen.
              Hij sprak keurig Nederlands, wel een beetje met een accent, maar perfect verstaanbaar.
              Proper werk en vlot gedaan.
              Na afloop werkte alles weer, enkel onze Bosch thermostaat moest ik opnieuw verbinden met het internet.
              Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Bij ons was het ook een anonieme camionette, dus ik weet niet welke firma het was.
                Het was wel een “nieuwe Belg”, maar nogmaals , ik kan niks slecht over de man zeggen.
                Hij sprak keurig Nederlands, wel een beetje met een accent, maar perfect verstaanbaar.
                Proper werk en vlot gedaan.
                Na afloop werkte alles weer, enkel onze Bosch thermostaat moest ik opnieuw verbinden met het internet.
                Hier ook een anonieme bestelwagen en de technieker was van Gent. Wel ook met een accent maar verstaanbaar en keurig werk geleverd.

Mvg.
                Robert
                Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Heb je monofasig of meerfasige meter(s) ?

Want daar zit namelijk het grote verschil, als het verkeerd gaat is het bij de meerfase aansluitingen
                  Bij een monofase aansluiting kunnen ze weinig misdoen hé

<KNIP>

Zoals ik schreef dat als het verkeerd gaat dit bij meerfase aansluitingen is want bij monofase moet je al een echte sukkel zijn om daar iets verkeerd te doen.
                  Trouwens, er lopen op het ogenblik blijkbaar meer dan 10.000 klachten waarbij het verkeerd gegaan is en bijna allen bij meerfasige meters.
                  Uiteraard is 10.000 relatief weinig op zoveel aansluitingen, doch je zal er maar eentje van zijn.

grts
                  Sieg
                  Last edited by LesC; gisteren, 21:53.
                  Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Moderator Note: Ik heb in deze discussie moeten ingrijpen: één post verwijderd, en in het vorige bericht (van Sieg) een stukje weggehaald, want geciteerd uit de verwijderde post. Ik wil 'm niet noemen, maar de persoon in kwestie is gewaarschuwd.
                    Sieg: dank om de verdediging van Nete op jou te nemen.

BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.4.1) - iPhone XR (iOS 18.4.1) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.4.1)

Comment

Working...
                    X