Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ZELFDAKSTORE EPDM zelf leggen: jullie ervaringen graag

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• ZELFDAKSTORE EPDM zelf leggen: jullie ervaringen graag

Wie heeft zelf EPDM gelegd met deze firma?
    Wat valt er te zeggen over de kwaliteit van hun producten?

Ik heb zelf epdm gelegd op mijn (relatief groot) tuinhuis. En zou het niet meer opnieuw zelf doen, resultaat is nooit zo goed als bij een goede dakwerker.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perelaar Bekijk bericht
      Ik heb zelf epdm gelegd op mijn (relatief groot) tuinhuis. En zou het niet meer opnieuw zelf doen, resultaat is nooit zo goed als bij een goede dakwerker.
      Je bedoelt dus dat Zelfdakstore producten van mindere kwaliteit levert, perelaar..., want dat is wat ik graag wil weten hé.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht

Je bedoelt dus dat Zelfdakstore producten van mindere kwaliteit levert, perelaar..., want dat is wat ik graag wil weten hé.
        Ik zie in de post van Perelaar eigenlijk niet dat dat bedrijf producten van mindere kwaliteit levert, het eindresultaat is gewoonlijk sterk afhankelijk van de ervaring van de personen die het werk doen.
        In de filmpjes ziet het er altijd heel simpel uit, maar als je dat voor de eerste keer doet, dan kan dat soms wel tegenvallen.

Eén van mijn broers heeft onlangs ook zelf een plat dak afgewerkt met EPDM, volgens hem was dat helemaal niet moeilijk, maar het was ook wel geen grote oppervlakte, en hij heeft al heel veel ervaring met allerlei renovatiewerken.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht

Ik zie in de post van Perelaar eigenlijk niet dat dat bedrijf producten van mindere kwaliteit levert, het eindresultaat is gewoonlijk sterk afhankelijk van de ervaring van de personen die het werk doen.
          In de filmpjes ziet het er altijd heel simpel uit, maar als je dat voor de eerste keer doet, dan kan dat soms wel tegenvallen.

Eén van mijn broers heeft onlangs ook zelf een plat dak afgewerkt met EPDM, volgens hem was dat helemaal niet moeilijk, maar het was ook wel geen grote oppervlakte, en hij heeft al heel veel ervaring met allerlei renovatiewerken.
          Dat bedoel ik nou net voor een stuk, Black B@ndit
          Ik probeer namelijk altijd m'n vraagstelling zo "eng en accuraat" mogelijk op te stellen, om zoveel mogelijk ook reacties to-the-point te krijgen...
          ​​​​​​

Comment

Ik heb ooit geholpen met het plaatsen van zo een EPDM dak en simpel is dat helemaal niet. Zelfs voor een handige klusser. Hier hebben we het laten doen en de afwerking was toch heel wat beter.
            Mvg.
            Robert
            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Working...
            X