Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verhoging pensioen.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Verhoging pensioen.

Hoe zit dat nu eigenlijk, deze maand kreeg ik 25€ meer pensioen gestort,
    blijkbaar geen opslag maar een lagere voorheffing.
    Wil dat nu zeggen dat de belasting verlaagd is, of komt de rekening
    nadien met de belastingen?
    Weinig duidelijke info over te vinden.

Da's vroeg, wij moeten nog ongeveer een week wachten! Nu, ik dacht dat bij aanpassing (gelukkig doorgaans verhoging) van het pensioen we daarvan bericht kregen. Nog geen bericht gezien.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.2) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Op mypension vindt U de informatie terug... vanaf januari is er een mindere bedrijfsvoorheffing (die we later waarschijnlijk terug moeten betalen bij de belastingsaangife... )
      nikon coolpix s9100

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
        Da's vroeg, wij moeten nog ongeveer een week wachten!
        Bij mij is dat iedere maand de veertiende van de maand hoor LesC, bij mijn vrouw ook de vierentwintigste van de maand, hangt af op welke dag je verjaard zeker? Blijkbaar zijn er maandelijks vier betalingsdatums.

Last edited by Geerten; Vandaag, 12:38.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
          Op mypension vindt U de informatie terug... vanaf januari is er een mindere bedrijfsvoorheffing (die we later waarschijnlijk terug moeten betalen bij de belastingsaangife... )
          Maak daar maar zeker van. En er staan nog een paar van dergelijke schijnbare (belstings)verminderingen te wachten.
          https://www.fotospotter.be
          Je suis content d’être heureux

Comment

Kan het niet gewoon de indexering van de belastingsschalen zijn?
            Ronny

Comment

Working...
            X