Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke gratis P+R (of voordelig langparkeren) centrum BXL en Louisalaan ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Welke gratis P+R (of voordelig langparkeren) centrum BXL en Louisalaan ?

Vorig weekend weer €24 voor 1/2 dag betaald in de krappe Alahambra parking bij de Anspachlaan.

In Gent/Antwerpen ken ik gratis P+R parkings, is wel 20-30min stappen, maar ganse dag op je gemak. Welke 2 gebruiken jullie en die het dichtst bij centrum Brussel en rond de Louisalaan?

Centrum Brussel met de trein naar Brussel centraal het kan niet beter en laat die auto uit Brussel weg.

Comment

Ik ging juist hetzelfde zeggen: trein+metro of trein+fiets.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk bericht
        Centrum Brussel met de trein naar Brussel centraal het kan niet beter en laat die auto uit Brussel weg.
        Ik zou gewoon zeggen blijf uit Brussel weg. Ik kan me niet inbeelden waarom je daar nu naartoe zou gaan. Zeker meer dan 15 jaar geleden dat ik er nog geweest ben en het was toen al niet aangenaam om er te komen.

Comment

Mijn werk is in Brussel en niettegenstaande een bedrijfswagen, ga ik toch met de trein.
          Als ik niet echt noodzakelijk in Brussel moet rijden, dan doe ik dat nooit meer.
          Ge moet natuurlijk wel geluk hebben dat de treinen rijden en dat ge ook terug thuis geraakt.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Ge moet natuurlijk wel geluk hebben dat de treinen rijden en dat ge ook terug thuis geraakt.
            Ge kunt dus ook met uw bedrijfswagen panne hebben, in de file vastzitten, bij een ongeval betrokken zijn, of ze kunnen hem stelen.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
            Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht

Ge kunt dus ook met uw bedrijfswagen panne hebben, in de file vastzitten, bij een ongeval betrokken zijn, of ze kunnen hem stelen.
              Die laatste 3 zeker in Brussel...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht

Die laatste 3 zeker in Brussel...
                Samen met geen betaalbare parkeerplaatsen zijn dat dan al vier goede redenen om zeker niet naar Brussel te gaan met de auto .
                http://barthuysmans.smugmug.com/
                BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht

Dat kan uiteraard ook, maar op al die jaren heb ik nog nooit gehad dat mijn auto er zonder mij vandoor was of niet reed omdat de fabrikant staakte.
                  Met een file sta je anders niet buiten in de kou te wachten tot je auto komt en bij problemen op de weg kan je een omweg maken.
                  Maar stelen of schade of geen parkeerplaats vinden is inderdaad een groot probleem in steden en files zijn ook rampzalig.
                  Maar ik heb wel al meerdere keren gehad dat ik in Brussel stond en niet meer naar huis geraakte me de trein omdat ze plots niet meer reden.
                  Staking, problemen of wat ook en dan kan je op zoek naar iemand dat je wil voeren of komen halen.
                  Voor zover de trein al eens op tijd is of niet vergeet te stoppen, heb dat hier al eens gehad dat die gewoon doorreed.
                  De laatste keer heb ik de trein echter gemist, voor een keer was die vijf minuten te vroeg, ik was op de trap naar het perron en weg was hij.
                  En de volgende, tien minuten te laat.
                  Last edited by VerSeg; 8 december 2024, 15:08.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Moderator Note: Op-de-man of irrelevante posts zijn verwijderd. Vooral het eerste wordt niet geduld.

BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

LesC, ik denk dat je per ongeluk mijn post (die denk ik wel ter zake was, met een link naar de P&R parkings rond Brussel) ook verwijderd hebt...
                      In elk geval, https://parking.brussels/nl/je-auto-parkeren/parkride. Ik zou in elk geval niet met de auto het centrum inrijden, frustratie gegarandeerd . Als ik zelf naar Brussel ga is het sowieso met de trein, zo goed als geen parking op kantoor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perelaar Bekijk bericht
                        LesC, ik denk dat je per ongeluk mijn post (die denk ik wel ter zake was, met een link naar de P&R parkings rond Brussel) ook verwijderd hebt...
                        In elk geval, https://parking.brussels/nl/je-auto-parkeren/parkride. Ik zou in elk geval niet met de auto het centrum inrijden, frustratie gegarandeerd ​. Als ik zelf naar Brussel ga is het sowieso met de trein, zo goed als geen parking op kantoor.
                        Oei... snel die post redden dan. Maar... jouw post (?) behoort niet tot de vijf verwijderde posts. Vandaar dat vraagteken.
                        Dit zijn de vijf verwijderde posts:

BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Working...
                        X