Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stofzuigerzakken Samsung VC079 ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Stofzuigerzakken Samsung VC079 ?

in de winkel van verkoop noch bij Samsung (gebeld) weten ze verkooppunten en online vind ik niets, is pas een jaar oud.
    Wat zouden jullie doen, een universele afmeten (het vierkant stuk) in de action of op een universele op Temu bestellen, gezien de officiele weg niets oplevert?

Ik heb al onderdelen besteld bij fixpart.be, daar vind je voor de meeste apparaten wel onderdelen, maar een Samsung VC079 staat er niet bij.
    Misschien staat er nog ergens een ander typenummer op?

Er zijn genoeg niet-originele stofzuigerzakken te vinden, maar het is wel heel belangrijk dat het aansluitgedeelte perfect past, als dat niet is, dan gaat er ongefilterde lucht (met stofdeeltjes dus) door de motor...
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KevinVdd Bekijk bericht
      in de winkel van verkoop noch bij Samsung (gebeld) weten ze verkooppunten en online vind ik niets, is pas een jaar oud.
      Wat zouden jullie doen, een universele afmeten (het vierkant stuk) in de action of op een universele op Temu bestellen, gezien de officiele weg niets oplevert?
      Op zoek naar artikelen van stofzuigerzakken Samsung VC 079? Artikelen van stofzuigerzakken Samsung VC 079 koop je eenvoudig online bij bol.com. Snel in huis! Veelal gratis verzonden!

Comment

Microfiber AAA+ kwaliteit stofzuigerzak. Optimale zuigkracht, hoge microfiltratie. Gewoon door de brievenbus.

Last edited by VerSeg; 10 december 2024, 00:56.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

13,95€ voor 10 zakken…

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
            13,95€ voor 10 zakken…
            Is dat veel of weinig?
            Ik heb geen idee hoeveel stofzuigerzakken tegenwoordig kosten want ik gebruik al heel lang stofzuigers zonder zakken.
            En als er "gratis bezorgd" bij staat, dan wil dat zeggen dat de verzendkosten inbegrepen zijn, de verzendkosten zijn dus niet gratis, ze zijn er al op voorhand bijgeteld.
            Je zal die dan in een winkel waarschijnlijk wel goedkoper kunnen kopen, maar dan moet je er eigenlijk ook je tijd en verplaatsingskosten bijtellen.
            Als je dan langs meerdere winkels moet vooraleer je de juiste stofzuigerzakken vindt, dan is er een grote kans dat je verplaatsingskosten hoger worden dan de verzendkosten die hier al inbegrepen zijn (tenzij je te voet of met de fiets op zoek gaat naar de juiste stofzuigerzakken).
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht

Is dat veel of weinig?
              Ik heb geen idee hoeveel stofzuigerzakken tegenwoordig kosten want ik gebruik al heel lang stofzuigers zonder zakken.
              En als er "gratis bezorgd" bij staat, dan wil dat zeggen dat de verzendkosten inbegrepen zijn, de verzendkosten zijn dus niet gratis, ze zijn er al op voorhand bijgeteld.
              Je zal die dan in een winkel waarschijnlijk wel goedkoper kunnen kopen, maar dan moet je er eigenlijk ook je tijd en verplaatsingskosten bijtellen.
              Als je dan langs meerdere winkels moet vooraleer je de juiste stofzuigerzakken vindt, dan is er een grote kans dat je verplaatsingskosten hoger worden dan de verzendkosten die hier al inbegrepen zijn (tenzij je te voet of met de fiets op zoek gaat naar de juiste stofzuigerzakken).
              Verzendkosten zijn uiteraard niet gratis maar inbegrepen.
              Misschien niet volledig gedekt door 1 product te verkopen, maar ze besparen ook door geen dure winkelruimte te moeten hebben en door de korting om de grote aantallen dat ze aanschaffen.
              Winkels rekenen anderzijds ook eventuele personeelskosten door in de prijzen.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Working...
              X