Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zonnepanelen met stekker bijleggen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht

    Niet zo verstandig inderdaad om 20 jaar GSC's aan een VASTE prijs te beloven, dat komt allemaal uit de zak van "gewone burgers" zonder PV's, en maakt onze elektriciiteit nog altijd veel te duur tov andere energiebronnen.
    Het was trouwens Hilde Crevits die toen verantwoordelijk minister was, de zwarte piet is later handig naar andere partijen doorgespeeld

    …knip…
    1. Wie begint er hier over politiek?
    2. Als u over politiek begint moet u wel de waarheid vertellen. De GSC’s zijn een sp-a uitvinding. Crevits daarentegen heeft een aanzet gegeven om het systeem af te bouwen

    Comment


    • #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
      TS heeft al zonnepanelen liggen dus gaat men bij Fluvius echt niet merken dat er enkele bijgelegd worden, moest TS helemaal geen panelen gehad hebben en dan legt hij er enkele stekkerpanelen bij dat gaat men dat uiteraard wel merken.
      Doch los van het feit dat het eigenlijk fraude is kan het in TS zijn geval perfect

      grts
      Sieg
      Dit gaat men vrij snel merken vermits de vraagsteller nog van groenestroom certificaten geniet.
      ik zit met mijn opbrengst redelijk hoog en heb al twee keer moeten bewijzen dat mijn opbrengst wel klopt.
      nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

      Comment


      • #18
        Oorspronkelijk geplaatst door jeevanhoof Bekijk bericht

        Dit gaat men vrij snel merken vermits de vraagsteller nog van groenestroom certificaten geniet.
        ik zit met mijn opbrengst redelijk hoog en heb al twee keer moeten bewijzen dat mijn opbrengst wel klopt.
        Hallo, ik geniet niet van de certificaten.. Wij kregen in 2014/2015 een vrijstelling van Kadastraal Inkomen voor een periode van 5 jaar als we onder e-peil e40 uitkwamen. De uiteindelijke blowerdoor test bracht ons na enkele slimme ingrepen op e27 met een bijkomende premie van 50 euro per punt onder de 40.

        Cheers!

        Comment

        Working...
        X