Bezit er hier iemand zo iets ?
Ik probeer een link te plakken maar het lukt niet. Op Ali zoeken naar “ electrische draadloze schaar”
Kost daar gemiddeld 30 euro, is usb oplaadbaar en zou to 6 mm knippen.
Ziet erwel handig uit. Wij ontvangen hier wekelijks bergen karton. Als ge die dozen niet in stukken snijdt, zit de container direct vol.
Meestal met een breekmes, want anders riskeer ik nog mijn handen te kwetsen, wegens te dik karton.
Nu met een breekmes moet men ook oppassen.
Dit lijkt wel handig en zou tot 6 mm moeten werken.
Er bestaan er ook van bekende merken en die kunnen tot 11 mm, maar zijn ook 11x zo duur.
Onder meer omdat er verwisselbare accu’s in moeten en dan heb je ook weer e3n passende lader nodig.
Maar ik dacht dat 6 mm ook al wel goed zou zijn.
Echter op Ali beloven ze veel
Daarom wou ik es polsen of er hier al iemand zo’n tooltje heeft ?
Ik probeer een link te plakken maar het lukt niet. Op Ali zoeken naar “ electrische draadloze schaar”
Kost daar gemiddeld 30 euro, is usb oplaadbaar en zou to 6 mm knippen.
Ziet erwel handig uit. Wij ontvangen hier wekelijks bergen karton. Als ge die dozen niet in stukken snijdt, zit de container direct vol.
Meestal met een breekmes, want anders riskeer ik nog mijn handen te kwetsen, wegens te dik karton.
Nu met een breekmes moet men ook oppassen.
Dit lijkt wel handig en zou tot 6 mm moeten werken.
Er bestaan er ook van bekende merken en die kunnen tot 11 mm, maar zijn ook 11x zo duur.
Onder meer omdat er verwisselbare accu’s in moeten en dan heb je ook weer e3n passende lader nodig.
Maar ik dacht dat 6 mm ook al wel goed zou zijn.
Echter op Ali beloven ze veel
Daarom wou ik es polsen of er hier al iemand zo’n tooltje heeft ?
Comment