Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Elektrische draadloze schaar om karton te knippen.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Elektrische draadloze schaar om karton te knippen.

Bezit er hier iemand zo iets ?

Ik probeer een link te plakken maar het lukt niet. Op Ali zoeken naar “ electrische draadloze schaar”
    Kost daar gemiddeld 30 euro, is usb oplaadbaar en zou to 6 mm knippen.

Ziet erwel handig uit. Wij ontvangen hier wekelijks bergen karton. Als ge die dozen niet in stukken snijdt, zit de container direct vol.
    Meestal met een breekmes, want anders riskeer ik nog mijn handen te kwetsen, wegens te dik karton.
    Nu met een breekmes moet men ook oppassen.
    Dit lijkt wel handig en zou tot 6 mm moeten werken.​

Er bestaan er ook van bekende merken en die kunnen tot 11 mm, maar zijn ook 11x zo duur.
    Onder meer omdat er verwisselbare accu’s in moeten en dan heb je ook weer e3n passende lader nodig.

Maar ik dacht dat 6 mm ook al wel goed zou zijn.

Echter op Ali beloven ze veel

Daarom wou ik es polsen of er hier al iemand zo’n tooltje heeft ?
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

Inderdaad niet goedkoop, maar wel kwaliteit, Bosch blauw, opletten de meeste prijzen zijn zonder
    batterij en lader Marc.
    Accu schaar BOSCH GUS 12V

Last edited by Geerten; 4 september 2024, 18:22.

Comment

Ja ik zit er niet mee in om die batterijen te kopen, maar zucht, wéér een lader op de werkbank

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
        Ja ik zit er niet mee in om die batterijen te kopen, maar zucht, wéér een lader op de werkbank
        Hangt er van af wat je reeds hebt van batterij machines, Makita heeft die scharen bv. ook, eens kijken bij een merk waarvan je reeds batterijen hebt kan soms flink voordeliger zijn.

Comment

Ik heb deze ooit meegebracht van de Lidl, in de winkel kostte die toen 19,99 Euro.

Het is zeker geen professioneel apparaat, maar karton snijden gaat redelijk, en je kan die met de bijgeleverde hulpstukken ook gebruiken voor kleine schroefjes op moeilijk bereikbare plaatsen.
          Maar voor die prijs moet je dus geen topprestaties verwachten, en als je er wekelijks "bergen karton" mee in stukken moet snijden, dan denk ik ook niet dat die het erg lang zal uithouden, in dat geval ben je waarschijnlijk beter af met een professioneel apparaat dat dan wel meer zal kosten.
          Je zal wel ergens een USB laadstekker hebben liggen, want die is niet bijgeleverd (een USB kabeltje is er wel bij).

Ik gebruik die ook vooral om karton te snijden zodat het beter in de gele bak past, maar ik heb die niet zo dikwijls nodig, daarom zal die hier waarschijnlijk wat langer heel blijven.

Ik zie dat ze bij Ali ook wat meer "professionele" apparaten hebben, ze zien er toch steviger uit dan die van de Lidl:
          Last edited by Black B@ndit; 4 september 2024, 20:07.
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

Comment

Ligt hier ondertussen.

Comment

Ligt hier ondertussen.
              Nu nog gebruiken waarvoor je het wou hebben, ben curieus of je het binnen een paar maanden goed genoeg zal vinden.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht

Nu nog gebruiken waarvoor je het wou hebben, ben curieus of je het binnen een paar maanden goed genoeg zal vinden.
                Ik ga er natuurlijk niet mijn teennagels mee knippen
                Ga het ook niet dagelijks gebruiken. Maar voor dik karton werkt het prima.

Comment

Ik ga er natuurlijk niet mijn teennagels mee knippen
                  Ga het ook niet dagelijks gebruiken. Maar voor dik karton werkt het prima.
                  We zullen er binnen een paar maand nog eens op terugkomen om het definitieve verdict te kennen.
                  Is vaak zo met vele zaken dat een eerste indruk positiever is dan een na een langer gebruik of dat het uiteindelijk in een kast belandt.
                  Door soms de grote hoeveelheid hard karton, hebben wij het verscheuren ook al lang opgegeven, vaak is de container toch te klein voor alles van een maand.
                  Kleine stukken gaan de papiercontainer in en de rest af en toe eens naar het containerpark brengen.
                  Is rapper en met minder moeite naar daar gebracht dan het in stukken te scheuren of snijden en het kost toch niets.
                  Voor u is het zelfs nog korter bij.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Working...
                  X