Meestal worden de pakjes van Aliexpress hier geleverd door Bpost, maar vandaag was het een witte bestelwagen waar niets op stond (ik heb net mijn mails nagekeken, de firma heet "Colis Privé", ze hadden dus wel vooraf een mailtje gestuurd).
ik hoorde voor de deur wat geluid, ik heb daar een bak staan waar de postbode de pakjes in mag steken als ik niet thuis ben, toen ik de deur open deed zag ik de bestelwagen nog net wegrijden, de deurbel heb ik niet gehoord (dat is een draadloze, die ik eerder deze week nog getest heb).
Het pakje stak dus wel in de bak, op 5 werkdagen van China tot aan de deur, daar mag ik niet over klagen (maandag besteld, vrijdag geleverd)
Een ander pakje (heb ik hier boven al vermeld) is nog altijd niet aangekomen, ik heb daarvoor ondertussen een geschil geopend, en de verkoper heeft al twee keer een bericht gestuurd om te vragen of ik nog langer wil wachten, en ik heb daar al twee keer op geantwoord dat ik al lang genoeg heb gewacht. De bestelling is gedaan op 28 mei, dan ga ik niet nog langer wachten, volgens de tracking is het de Belgische douane gepasseerd, en daarna hebben ze het verloren gedaan.
Als je niet akkoord gaat met de verkoper die niets wil terugbetalen, dan komt Aliexpress daar na een paar dagen tussen, en dan krijg je normaalgezien nog altijd je geld terug.
Geef in ieder geval de verkoper geen gelijk als die voorstelt om nog anger te wachten, want dan is er geen mogelijkheid meer om je geld terug te krijgen.
In dit geval gaat het maar om een paar euro's, maar als ik niets heb gekregen, dan wil ik wel mijn geld terug.
ik hoorde voor de deur wat geluid, ik heb daar een bak staan waar de postbode de pakjes in mag steken als ik niet thuis ben, toen ik de deur open deed zag ik de bestelwagen nog net wegrijden, de deurbel heb ik niet gehoord (dat is een draadloze, die ik eerder deze week nog getest heb).
Het pakje stak dus wel in de bak, op 5 werkdagen van China tot aan de deur, daar mag ik niet over klagen (maandag besteld, vrijdag geleverd)
Een ander pakje (heb ik hier boven al vermeld) is nog altijd niet aangekomen, ik heb daarvoor ondertussen een geschil geopend, en de verkoper heeft al twee keer een bericht gestuurd om te vragen of ik nog langer wil wachten, en ik heb daar al twee keer op geantwoord dat ik al lang genoeg heb gewacht. De bestelling is gedaan op 28 mei, dan ga ik niet nog langer wachten, volgens de tracking is het de Belgische douane gepasseerd, en daarna hebben ze het verloren gedaan.
Als je niet akkoord gaat met de verkoper die niets wil terugbetalen, dan komt Aliexpress daar na een paar dagen tussen, en dan krijg je normaalgezien nog altijd je geld terug.
Geef in ieder geval de verkoper geen gelijk als die voorstelt om nog anger te wachten, want dan is er geen mogelijkheid meer om je geld terug te krijgen.
In dit geval gaat het maar om een paar euro's, maar als ik niets heb gekregen, dan wil ik wel mijn geld terug.
Comment