Ik heb onlangs, maand of twee geleden een lens aangekocht bij Fnac : De laatste nieuwe Canon RF 200-800. Helaas na veel testen ben ik tot de constatatie gekomen dat er een probleem is, namelijk met de beeldkwaliteit.
Met dezelfde lens van iemand anders kunnen testen en daar geen problemen mee.
Intensief vanalles geprobeerd, de lens is gewoon onscherp.
Geprobeerd met en zonder IS, shutterspeed 1/8000 (om op voorhand te zeggen dat het niet aan de sluitertijd ligt).
Nu de vraag is, de lens is pas eind 2023 op de markt gekomen, dus zowiezo nog garantie. Enkel vraag ik me af of ik dan beter naar de FNAC ga, of als ik misschien beter direct via Canon de garantie aanvraag.
Ik ga zowiezo de lens een tijdje kwijt zijn, wat ik eigenlijk erg vindt, maar niets aan te doen!
Hebben jullie enige ervaring met soortgelijk probleem? Hoe zouden jullie dat oplossen?
Fijne groetjes
Met dezelfde lens van iemand anders kunnen testen en daar geen problemen mee.
Intensief vanalles geprobeerd, de lens is gewoon onscherp.
Geprobeerd met en zonder IS, shutterspeed 1/8000 (om op voorhand te zeggen dat het niet aan de sluitertijd ligt).
Nu de vraag is, de lens is pas eind 2023 op de markt gekomen, dus zowiezo nog garantie. Enkel vraag ik me af of ik dan beter naar de FNAC ga, of als ik misschien beter direct via Canon de garantie aanvraag.
Ik ga zowiezo de lens een tijdje kwijt zijn, wat ik eigenlijk erg vindt, maar niets aan te doen!
Hebben jullie enige ervaring met soortgelijk probleem? Hoe zouden jullie dat oplossen?
Fijne groetjes
Comment