Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Wat is goede lijm om harde plastic te kleven ?
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk berichtIk kan voor het ogenblik geen foto uploaden, maar ik probeer het met een voorbeeld.
Bekijk Samsung Jet 75 Pet VS20T7532T1 - Steelstofzuiger - Mintgroen op: https://www.bol.com/nl/p/samsung-jet-75-pet-vs20t7532t1-steelstofzuiger-mintgroen/9300000085299806?referrer=socialshare_pdp_iphoneap p
Het gaat om een stofzuiger, iets ouder model maar in principe dezelfde opbouw als in de link.
Het bovenste gedeelte, boven de gekleurde ring is losgekomen. Zat binnenin met 3 plastic plugs vast, en die zijn alle 3 afgebroken.
De ring gaat maar een halve cm tot 1 cm open, dus ik kan niets vijlen of zo. Normaal gezien is dit gedeelte ook niet bedoeld om open te maken. Het enige dat ik kan doen is er wat lijm tussen laten vloeien en de twee delen even in een klem houden.( bankvijs en sergant )
Maar het moet dus lijm zijn die geschikt is voor harde plastic en hij mag ook niet zacht,blijven zoals Pattex bv.
Helaas is de groep 7 nog te uitgebreid om alle soorten te herkennen.
Hombre
Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk berichtMocht de stofzuiger onherstelbaar zijn mag die gerust weg, maar het is dan jammer dat we met een goed werkend ledigings station zitten.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
Comment