Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opgelost.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht

    Als je het toen te warm had, dan kon je beter een raam open zetten in plaats van de airco in te schakelen, de meeste dagen was de buitentemperatuur lager dan 20°C ...
    Om te warmen hé Bart, airco kan hier zowel koelen als warmen.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #17
      Opgelost.
      Last edited by Geerten; 3 juli 2024, 14:03.

      Comment


      • #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Geerten Bekijk bericht
        Hier de LINK naar Fluvius.
        Eigenlijk is dit het enige waar men mogelijks iets mee is, de rest van DAS is veel blabla en ze geven eigenlijk aan dat ze tot nu toe niets bekomen hebben.
        Ik vraag me wel af welke impact het heeft voor mensen met zonnepanelen en die al een digitale teller hebben.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #19
          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          De rest van DAS is veel blabla.
          Opgelost.
          Last edited by Geerten; 3 juli 2024, 14:03.

          Comment


          • #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Geerten Bekijk bericht

            Dat mag je zeker niet zeggen Freddy, DAS is top, haal al je rechtsbijstanden uit je verzekeringen
            en vervang deze door een alles dekkende uitgebreide rechtsbijstand van DAS, kost je iets van 400€
            per jaar en kan je inbrengen in je belastingen.
            Persoonlijk maar één keer nodig gehad, maar ik ken mensen die het serieus nodig gehad hebben
            en was in een handomdraai geregeld, niet door een pro deo advocaatje maar in veel gevallen
            door een zelf te kiezen advocaat.
            Hier nogal wat familie in de verzekerings en banksector, met niets dan lof over DAS, in elk geval
            stukken beter dan Euromex.
            Maar het blijft het besluit van de rechter, in deze uitspraak konden ze enkel maar druk uitoefenen,
            heeft het geholpen? Dat weten we niet zeker, maar alle beetjes helpen, bij je familiale verzekering
            moet je daarmee niet zijn.
            Kom maar eens een betwistbaar ongeval tegen waar de tegenpartij toevallig bij dezelfde groep
            verzekerd is, dan ken je de waarde van een onafhankelijke rechtsbijstand.
            Om een voorbeeld te geven, bij een vriend van mij waren achter zijn deur grote afbraak werken
            bezig, iets fout met de steenbreker en gans de straat lag met 5mm stof op hun daken en
            zonnepanelen Jacques was de enige met een DAS verzekering, de week er na was alles bij hem
            gekuist, tot de twee regenputten van elk 10.000 liter toe uitgepompt en vers water er in.
            Zijn buren hebben nooit iets gezien via hun familiale verzekering en een met een Euromex
            rechtsbijstand ook niets gezien of getrokken.
            Opkuis bij hem heeft iets van 2.000€ gekost en DAS heeft dat volledig geregeld en terug
            gevorderd van de tegenpartij.
            DAS is een business gelijk de andere, blijkbaar gericht op wie altijd het onderste uit de kan wil halen.
            Mij is geleerd dat verzekeringen dienen om risico's te dekken die je niet zelf kan dragen (stof regent wel van zonnepanelen en bezinkt in de regenput ).
            In mijn geval kon zelfs DAS niets doen bij een aanrijding in Bulgarije (nu al 8 jaar geleden, gelukkig konden we de reis voortzetten en had ik genoeg geld om de herstelling zelf te betalen).

            Count your blessings.

            Comment


            • #21
              Oorspronkelijk geplaatst door Geerten Bekijk bericht
              Dat mag je zeker niet zeggen Freddy, DAS is top
              We zitten niet op dezelfde lijn Geert, ik bedoelde enkel over hetgeen van DAS in uw reactie stond mits ze nog niets bekomen hebben en de rest gissen is.
              Enkel de melding door Fluvius is actueel interessant om weten.
              Ik had het zeker niet over DAS in het algemeen, kan daar ook geen mening over geven mits geen ervaring mee.
              Ik weet wel dat onze makelaar DAS afraadt.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #22
                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                We zitten niet op dezelfde lijn Geert, ik bedoelde enkel over hetgeen van DAS in uw reactie stond mits ze nog niets bekomen hebben en de rest gissen is.
                Enkel de melding door Fluvius is actueel interessant om weten.
                Ik had het zeker niet over DAS in het algemeen, kan daar ook geen mening over geven mits geen ervaring mee.
                Ik weet wel dat onze makelaar DAS afraadt.
                De door Geerten aangehaalde procedure tegen Fluvius doet me toch aan Amerikaanse "class actions" denken: dwz advocaten die particulieren (evt samen met hun verzekering) aansporen om te procederen met als eerste bedoeling er zelf zoveel mogelijk geld aan te verdienen.
                Degelijke acties zijn op zich niet fout en hebben in maatschappelijke dossiers (gezondheid, milieu,...) al hun nut bewezen, maar tegen de overheid procederen voor (vermeend) persoonlijk gewin lukt (blijkbaar) niet zo goed.

                Comment

                Working...
                X