Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wallet adressen van memecoin toptraders ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wallet adressen van memecoin toptraders ?

Wij kennen de wallet van Ansem (AVAZvHLR2PcWpDf8BXY4rVxNHYRBytycHkcB5z5QNXYm), schommelt tussen rond 3 miljoen dollar, een IT'er met neus voor (meme)coins, die ook talrijke interviews kreeg op youtube.
    Als die trade en verliest een huisje van 300.000 dollar is dit de normaalste zaak vd wereld voor hem
    Wolf Of Wallstreet heeft niet teveel in zijn gewone wallet (HN3KcTHREeYjBU1oSD34owcV2qmWeL97z4FeKr3Ywzh8) voor het moment, werkt met bots op Telegram, dus niet veel zichtbaar.

Momenteel zijn de Trump memecoins hip na zijn veroordeling van vannacht, met al die zotte Amerikanen​
    Kent er hier nog iemand wallet adressen van enkele toptraders om wat inspiratie op te doen qua nieuwe coins met potentieel, gezien er zoveel zijn ?
    Last edited by KevinVdd; 9 juni 2024, 11:17.

Als ik je een goede raad mag geven
    Na alles wat we hier al mogen lezen hebben over jouw situaties zou ik je aanraden om dat gewoon links te laten liggen
    Zulke dingen doe je met geld wat je nooit gaat nodig hebben, dus zorg eerst dat je heel stabiel staat qua financiële situatie.
    Al wat je dan eventueel "over" zou hebben kan je proberen om ergens in te investeren.
    Grijp niet uit paniek naar zulke dingen, dat gaat dan de volledig verkeerde kant uit

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Ik sluit me helemaal bij Sieg aan. Tenzij je je kan veroorloven om je hele investering te verliezen : blijf eraf. Je handelt letterlijjk in gebakken lucht.

Comment

Ik heb al €100 in €450 omgezet in een paar dagen tijd en nog eens €100 in €750 (en dit is nog relatief weinig).

De oude BD'ers hier gaan idd conservatief zijn, maar ​​​​​​we zijn 2024, de tijd van beleggingsfondsen met kliksysteem is al lang voorbij
        ​​
        Een vriend zit in een groepje traders, waaronder enkele uit Portugal die al binnen zijn met een zwembad en enkele sportwagens. Dagelijks zijn er coins die exploderen, +1000% is geen uitzondering. Is idd lucht, maar als je geld mee de lucht ingaat is dit goede lucht

De juiste vrienden die er ganse dag mee bezig zijn en tips geven helpen.
        Last edited by KevinVdd; 9 juni 2024, 11:16.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KevinVdd Bekijk bericht
          Ik heb al €100 in €450 omgezet in een paar dagen tijd en nog eens €100 in €750 (en dit is nog relatief weinig).
          …/…
          Een vriend zit in een groepje traders, waaronder enkele uit Portugal die al binnen zijn met een zwembad en enkele sportwagens. Dagelijks zijn er coins die exploderen, +1000% is geen uitzondering. Is idd lucht, maar als je geld mee de lucht ingaat is dit goede lucht
          Als dat altijd zo vlot zou gaan, ge zou zot zijn om nog te gaan werken. :-)
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

En nu een telefoontje krijgen om toch 1000 of 10000 eu in te zetten,omdat het toch zo'n winsten geeft.
            En we zijn weg.
            Wat niet wegneemt dat er misschien wel zaken te doen zijn,maar meestal toch ..........
            Je inzet terugkrijgen zal waarschijnlijk wel gaan,maar je winst cashen is toch wat moeilijker.
            Maar in ieder geval,veel succes.
            En laat ons het verloop maar eens weten.

Comment

De oude BD'ers hier gaan idd conservatief zijn, maar ​​​​​​we zijn 2024, de tijd van beleggingsfondsen met kliksysteem is al lang voorbij
              ​​

Kom nadien niet janken……

Comment

Unreal !

Comment

​​
                  Heb je al eens de rekening gemaakt hoeveel je verliest voordat er ergens winst op is? Natuurlijk kan je snel rijk worden, als je genoeg inzet op het juiste moment en op het juiste product. Maar kan je het je veroorloven om pakweg 10000€ te verliezen? Geregeld?

Comment

Working...
                  X