Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Luminus app & digitale meter : kun je automatisch ook de meterstanden zien?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Luminus app & digitale meter : kun je automatisch ook de meterstanden zien?

    Mijn vriendin heeft een digitale meter en toch moet ik manueel in de app de electriciteit- en gas meterstand manueel invullen, of doe ik iets verkeerd ?
    Ik dacht dat ze alles weten bij een digitale meter en dat je op je telefoon in de app automatisch de standen kon zien, of klopt dit niet ?

  • #2
    Ik zit ook bij Luminus, met digitale meter, geen PV panelen oid. Voor zover ik zie krijgt Luminus maandelijks de meterstanden binnen van Fluvius (de netbeheerder).
    Als ik de dagelijkse meterstanden wil opvolgen, moet ik kijken bij mijn netbeheerder (https://mijn.fluvius.be/).
    David Leemans
    Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

    Comment


    • #3
      Via de site mijnenergie.be kun je de digitale teller automatisch je meterstanden laten uitlezen.
      Groeten Andre

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door KevinVdd Bekijk bericht
        Mijn vriendin heeft een digitale meter en toch moet ik manueel in de app de electriciteit- en gas meterstand manueel invullen, of doe ik iets verkeerd ?
        Ik dacht dat ze alles weten bij een digitale meter en dat je op je telefoon in de app automatisch de standen kon zien, of klopt dit niet ?
        Zelf gebruik ik Engie en hun apps, maar ik moest dus wel (via de Engie app) Fluvius toestemming geven om deze gegevens door te sturen.
        Hombre

        Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

        Comment

        Working...
        X