Ik zal wel niet alleen zijn die zijn patatjes in een grootwarenhuis aankoop.
Mij is bijna altijd opgevallen dat, als je bijvoorbeeld Nicola aardappelen koopt er steeds andere rassen tussen zitten, boerenbedrog.
Tegenwoordig zijn ze steeds verpakt in een plastieken zak zonder inkijk. Je koopt dus katten in een zak als het ware.
En in dergelijke zakken zitten steeds niet gekalibreerde patatten in. Er zitten gewone groten in, er zitten krieltjes en er zitten zelfs friet patatten in.
En als dat vastkokende patatten zijn zijn die frietpatatten niet te fretten, die zijn zat vet en slap als wat.
En dan heb ik het niet eens over het bewaren van patatten bij de boer/groothandel.
Nog mensen die hun mening kwijt willen over "De Patat"?
BTW: frietjes maak je grote los kokende patatten die minstens 6 maand oud zijn.
Wij bakken ze altijd in 100% plantaardige frituurolie van Becel.
Frietjes eten we wel maar om de 14 dagen, het liefst met een peper steak.
Mij is bijna altijd opgevallen dat, als je bijvoorbeeld Nicola aardappelen koopt er steeds andere rassen tussen zitten, boerenbedrog.
Tegenwoordig zijn ze steeds verpakt in een plastieken zak zonder inkijk. Je koopt dus katten in een zak als het ware.
En in dergelijke zakken zitten steeds niet gekalibreerde patatten in. Er zitten gewone groten in, er zitten krieltjes en er zitten zelfs friet patatten in.
En als dat vastkokende patatten zijn zijn die frietpatatten niet te fretten, die zijn zat vet en slap als wat.
En dan heb ik het niet eens over het bewaren van patatten bij de boer/groothandel.
Nog mensen die hun mening kwijt willen over "De Patat"?
BTW: frietjes maak je grote los kokende patatten die minstens 6 maand oud zijn.
Wij bakken ze altijd in 100% plantaardige frituurolie van Becel.
Frietjes eten we wel maar om de 14 dagen, het liefst met een peper steak.
Comment