Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

PC vraagje: .pst file naar iets anders omzetten

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• PC vraagje: .pst file naar iets anders omzetten

Teveel problemen bij mijn zus met (een oude versie van) Outlook. Ik had ze graag naar Thunderbird overgezet maar de import functie van Thunderbird om Outlook data binnen te nemen werkt niet (staat zo op hun website ook). Blijft om de .pst om te zetten naar "iets anders", liefst MBOX. Maar ik betrouw geen van die online versies.

Iemand ervaring hiermee die een applicatie kan aanbevelen?

Je kan toch de Outlook gegevens exporteren naar gegevens gescheiden door een komma of nog een paar andere methodes.
    kan je Outlook niet gewoon downloaden?
    Dit is tegenwoordig toch gratis.

Mvg
    nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

Comment

Zo'n csv daar ga je in een andere mail applicatie niet veel mee kunnen beginnen vrees ik. En het is wel de bedoeling om van Outlook af te geraken. Denk niet dat dit de pistes zijn die ik zoek.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jeevanhoof Bekijk bericht
        kan je Outlook niet gewoon downloaden?
        Dit is tegenwoordig toch gratis.
        Mvg
        Gratis met advertenties, anders is het betalend.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Over welke Outlook hebben jullie het ? Want van de resem Outlooks van Microsoft kunnen ze gerust een concurrent maken van de Familie Planckaert e.d.
          PST hoort normaal bij de Outlook van het Office pakket.
          Ik herinner me nog Outlook Express, Outlook uit de Office, recent Outlook.com....
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
            Over welke Outlook hebben jullie het ? Want van de resem Outlooks van Microsoft kunnen ze gerust een concurrent maken van de Familie Planckaert e.d.
            PST hoort normaal bij de Outlook van het Office pakket.
            Ik herinner me nog Outlook Express, Outlook uit de Office, recent Outlook.com....
            Outlook Express wordt al sinds 10 januari 2017 niet meer ondersteund door Microsoft, de gratis vervanger dat ze ervoor aangeven is Outlook.com.
            Het nog actuele programma dat ook in een pakket verkrijgbaar is, dat is nog steeds Outlook.
            Zo moeilijk is dat nu ook weer niet. :-)
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Gratis met advertenties, anders is het betalend.
              Hoe het bij Windows zit weet ik niet, maar de gratis Outlook voor Android is ook met reclame.
              elke dag één reclame mail in de map van de niet prioritaire mails.
              elke dag verdwijnt deze mail automatisch..

Mvg
              nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

Comment

Bij outlook kan je verschillende exportmodi aanduiden, pst, komma gescheiden maar ook xls bestand.
                Zelf had ik als laatste aankoop een Office 2007. Die is vorig jaar zomaar geüpdatet naar 2016 en gisteren is deze versie 2016 bijgewerkt.
                Ik draai zowel de Office versie als de 365 versie van outlook.
                De 365 is met reclame tot je een abo afsluit (kreeg ik als antwoord op mijn beoordeling)

mg,
                Patric

Comment

Een csv export lijkt enkel voor de contacten. Handig, maar elk email programma kan die uit de emails zelf wel halen en er zijn er niet zoveel. Export naar excel... denk niet dat een ander email programma daar iets mee kan aanvangen. Lijkt een dood einde te zijn.

Comment

Working...
                  X