Hallo,
Deze nacht hebben ze onze brievenbus in het vizier gehad en schade aangebracht.
Het betreft een aleenstaande brievenbus in arduin.
Iemand heeft daar deze nacht vuile woorden op gekrast. Ik zal ze hier niet herhalen.
Maar nu is mijn vraag hoe ik die krassen er terug uit krijg.
Een nieuwe brievenbus van dat type is al snel 300 euro.
Ik dacht in eerste instantie aan zuren. Zou dat bestaan? Zuur dat sterk genoeg zou zijn?
OF in tweede instantie aan schuren. Ik dacht mijn bandschuurmachiene in te zetten en zo een nieuw schuurvlak te maken met allemaal gelijke "krassen" waardoor de tekst verdwijnt. Is zoiets te doen?
Of een laatste middel is misschien wel om met een klopboorhamer het oppervlak ruw te zetten.
Wat denken jullie hierover?
Ik weet dat arduin erg hard materiaal is.
Maar zo kan ik het niet laten staan natuurlijk. Ik ga ook klacht neerleggen bij de politie voor vandalisme.
Deze nacht hebben ze onze brievenbus in het vizier gehad en schade aangebracht.
Het betreft een aleenstaande brievenbus in arduin.
Iemand heeft daar deze nacht vuile woorden op gekrast. Ik zal ze hier niet herhalen.
Maar nu is mijn vraag hoe ik die krassen er terug uit krijg.
Een nieuwe brievenbus van dat type is al snel 300 euro.
Ik dacht in eerste instantie aan zuren. Zou dat bestaan? Zuur dat sterk genoeg zou zijn?
OF in tweede instantie aan schuren. Ik dacht mijn bandschuurmachiene in te zetten en zo een nieuw schuurvlak te maken met allemaal gelijke "krassen" waardoor de tekst verdwijnt. Is zoiets te doen?
Of een laatste middel is misschien wel om met een klopboorhamer het oppervlak ruw te zetten.
Wat denken jullie hierover?
Ik weet dat arduin erg hard materiaal is.
Maar zo kan ik het niet laten staan natuurlijk. Ik ga ook klacht neerleggen bij de politie voor vandalisme.
Comment