Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BOL - ongelofelijk.....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • BOL - ongelofelijk.....

    Ik klaag niet graag maar dit vind ik echt te gortig.
    Was op zoek naar een radiatorborstel.
    Ik ga kijken op Bol.com zonder ingelogd te zijn en ik vind de Betsys radiatorborstel flexibel - 12,99 euro verzending inbegrepen.

    Op Bol kan je niets kopen zonder ingelogd te zijn, dus ik log me in en ik dien dus opnieuw te zoeken. Ik vind exact dezelfde borstel, maar raar maar waar - een andere verkoper. ( de eerste is totaal onvindbaar )
    Prijs = 18,13 euro ! ! !

    En dat terwijl ik nota bene "SELECT"-member ben ! ! !

    Van bedriegelijke praktijken gesproken ....
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Als ik de website van Bol open, dan wordt er automatisch ingelogd, en dan kost die borstel inderdaad ook 18,13 euro.
    Heb je die borstel dringend nodig?
    Als je meer geduld hebt dan kan je er veel goedkopere vinden: https://nl.aliexpress.com/w/wholesale-radiatorborstel-flexibel.html?spm=a2g0o.home.auto_suggest.1.748e44 f5LN3PWv

    Kijk hier even naar, als je niet alles wil zien, kijk dan vanaf 4 minuten en 30 seconden:
    Niet werken voor een baas, maar voor jezelf. Video's op sociale media inspireren steeds meer jongeren om een eigen bedrijf te beginnen. Waar verdienen die 'j...


    Ik gebruik hier al een paar jaar handschoenen van Aliexpress (ze zijn dus degelijk), dezelfde handschoenen zie ik geregeld "in de aanbieding" voor een prijs die minstens vijf keer zo hoog is (bijvoorbeeld op websites van kranten heb ik die al gezien, en ook op de website van de buienradar).
    Er zijn er dus die Bol gebruiken om via "dropshipping" een heleboel geld te verdienen door iets veel duurder door te verkopen.
    (Het zijn deze handschoenen (mijn zoon heeft de zwarte, ik heb de grijze om ze gemakkelijk uit elkaar te kunnen houden): https://nl.aliexpress.com/item/1005006117698860.html?spm=a2g0o.productlist.main.8 3.7d944e5ciCPGd9&algo_pvid=ba541aff-9aad-4d46-b182-eee4c4c10482&algo_exp_id=ba541aff-9aad-4d46-b182-eee4c4c10482-41&pdp_npi=4%40dis%21EUR%216.16%213.08%21%21%216. 5 1%213.25%21%402101fb1617085918683233823e7d73%21120 00035829796380%21sea%21BE%21810714595%21&curPageLo gUid=xgbLKxNeEdQI&utparam-url=scene%3Asearch%7Cquery_from%3A )
    Last edited by Black B@ndit; 22 februari 2024, 08:55.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Schermopname van maken en hun toesturen.

      Comment


      • #4
        Hier in Nederland 12,99 https://www.bol.com/nl/nl/p/betsys-r...lshare_pdp_www

        Comment


        • #5
          Thx voor de reacties.
          @ Bart: zeer goed filmpje, met de nodige humor, maar de nagel op de kop. Die handschoenen zien er ook interessant uit. Ik koop ze meestal in de Action.

          Zal eens in de Hubo of de Gamma kijken, daar kan ik ze ten minste eens irl zien.

          of Ali, voor dat bedrag kan je nooit erg bedrogen zijn.
          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
          Si non, on devient bonbon
          Et les gens nous mangent !"

          Comment


          • #6
            Zoals al gemeld, het gebeurt dat een product bij een bepaalde aanbieder uitverkocht is en dan krijg je de eerstvolgende te zien zowel op hun website of via de app.
            De pagina's die men bijvoorbeeld via Google kan vinden , komen vaak uit een cache en bevatten niet altijd de meest recente info.
            Daarom beter altijd eens een refresh van de pagina doen om zeker de actuele versie te zien.
            Heeft dus niets te maken met al of niet Select zijn of bedrieglijke praktijken, eerder met en nadelen van sommige technische beperkingen.
            Gebeurt wel vaker, maar vervelend als het u overkomt.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #7
              In dit geval heeft de topic starter het artikel zien staan op de Nederlandse site van Bol.com (dat kan je zien aan het vlagje rechtsboven onder de winkelmand). De aanbieder van het artikel aan 12,99 euro levert gewoon niet in België. Klik gewoon eens op het vlag en selecteer de Belgische vlag, de goedkopere prijs verdwijnt, maar ook de aanbieder is gewijzigd. Klik weer op de Nederlandse vlag en het goedkopere artikel verschijnt weer. Je hoeft hiervoor niet aangemeld te zijn bij Bol.
              Dirk C.

              Comment


              • #8
                Ah, volledig correct, codi ! Was me nog niet opgevallen. Wel een groot verschil tussen NL en B ….
                ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                Si non, on devient bonbon
                Et les gens nous mangent !"

                Comment


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                  Ah, volledig correct, codi ! Was me nog niet opgevallen. Wel een groot verschil tussen NL en B ….
                  Er zijn wel meer winkels die niet naar België leveren, mogelijks om niet de duurdere transportkosten (zogezegd) gratis te moeten aanbieden.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #10
                    Is heel simpele verklaring voor en het was vroeger ook zo bij CB
                    Als je gewoon gaat kijken zonder ingelogd te zijn en je kijkt op Bol.nl krijg je de Nederlandse prijzen te zien
                    Eenmaal ingelogd ziet de site dat je uit België komt en toont deze de Belgische prijzen
                    Niks speciaal en zie je bij heel veel sites, Bol, Coolblue, Netgear, WD, om er maar een paar te noemen

                    Zelf woon ik zo goed als op de grens met enkele vrienden in Nederland, een account maken op hun adres en daar laten leveren is de oplossing

                    grts
                    Sieg
                    Voor meer foto's ; www.sieg.be

                    Comment


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                      Kijk hier even naar, als je niet alles wil zien, kijk dan vanaf 4 minuten en 30 seconden:
                      Niet werken voor een baas, maar voor jezelf. Video's op sociale media inspireren steeds meer jongeren om een eigen bedrijf te beginnen. Waar verdienen die 'j...


                      Ik gebruik hier al een paar jaar handschoenen van Aliexpress (ze zijn dus degelijk), dezelfde handschoenen zie ik geregeld "in de aanbieding" voor een prijs die minstens vijf keer zo hoog is (bijvoorbeeld op websites van kranten heb ik die al gezien, en ook op de website van de buienradar)....
                      Schitterend hé die Lubach. De laatste tijd is dat mijn favoriete programma. Moet je zeker zien: de afleveringen waarin "sport nieuws" aan bod komt. Ik weet niet of het op een steeds dezelfde en bepaalde dag van de week is.



                      Comment


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Wasbeer Bekijk bericht

                        Schitterend hé die Lubach. De laatste tijd is dat mijn favoriete programma. Moet je zeker zien: de afleveringen waarin "sport nieuws" aan bod komt. Ik weet niet of het op een steeds dezelfde en bepaalde dag van de week is.


                        Ik zie die altijd op YouTube, dan maakt het niet uit wanneer het programma op tv is geweest. (ik vermoed dat ze dezelfde avond al op YouTube staan)
                        http://barthuysmans.smugmug.com/
                        BD0338BE

                        Comment


                        • #13
                          Die handschoenen lijken me wel interessant. Maar ik vind niet meteen een maattabel op de pagina die u doorgaf in uw link.

                          Comment


                          • #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                            Is heel simpele verklaring voor en het was vroeger ook zo bij CB
                            Als je gewoon gaat kijken zonder ingelogd te zijn en je kijkt op Bol.nl krijg je de Nederlandse prijzen te zien
                            Eenmaal ingelogd ziet de site dat je uit België komt en toont deze de Belgische prijzen
                            Niks speciaal en zie je bij heel veel sites, Bol, Coolblue, Netgear, WD, om er maar een paar te noemen

                            Zelf woon ik zo goed als op de grens met enkele vrienden in Nederland, een account maken op hun adres en daar laten leveren is de oplossing

                            grts
                            Sieg
                            Ik vind het problematisch dat als je in Google iets zoekt in het nederlands dat ze automatisch aannemen dat je in Nederland zit. En als je in het engels zoekt of engelse pagina's leest dat je altijd franstalige reclame krijgt want je verbinding begint in België.

                            Als ik iets te koop zoek of een winkel/firma dan zet ik altijd site:.be achter de zoekterm. Alleen krijg je dan nog een hoop nederlandse sites die ook een een .be adres. (reden is simpel, als iets met PostNl moet komen is het altijd gezever hier waar ik woon dus zo weinig mogelijk kopen op nederlandse webwinkels)

                            Comment

                            Working...
                            X